Iklan Gangster 2 (Shortfilm)

Iklan Gangster 2 (Shortfilm)

iklan gangster 2, iklan gangster 2 aman wan, parody kl gangster 2, video iklan gangster 2, video parody, video parody kl gangster, video parody kl gangster 2,
Anak-anak buah Tai Long yang agak manja dan comel.
Ada tak yang ingat kat Iklan Gangster? Satu video Parody kepada filem KL GANGSTER. Video tu dah pun cecah sejuta lebih view dan pernah jadi Trending satu ketika dulu. Baru-baru ni, vlogger terkenal tanah air yang bernama Aman Wan telah pun mengeluarkan lagi produk terbaru buah tangannya iaitu Iklan Gangster 2 yang merupakan Parody kepada KL GANGSTER 2

 JOM KITA SAKSIKAN IKLAN GANGSTER 2 ini. klik je PLAY.


Aku minat gila dengan hasil karya si Aman dan juga si Bophairy ni. Aku memulakan Vlog pertama aku lepas aku tengok IKLAN GANGSTER. Besar sebenarnya momentum Iklan Gangster ni pada aku. Dan, kali ni aku berpeluang untuk beraksi bersama bakat-bakat besar ni di dalam video Iklan Gangster 2. Dan aku amat berbesar hati dapat beraksi bersama dorang walaupun.... watak aku sangat ganas dalam ni. Hahahaha.
video iklan gangster 2, iklan gangster 2, video parody, parody kl gangster 2, video parody kl gangster, video parody kl gangster 2, iklan gangster 2 aman wan

*Wajib tonton jika nak melihat watak aku sebagai seorang penjahat yang sangat ganas dan kejam


{ 15 comments.. read them below or add one }

Kekzamanis Kekzamanis 19 November, 2013
Waduh2.. Ganasnya BK kita.. Ngahahahaha!
Unknown Unknown 19 November, 2013
amboi...ok set...ingatkan cik akak ok :)
Hafiz Rahim Hafiz Rahim 19 November, 2013
terbaik bro..lagi best dari highland towel..hhaha
Abil Fikri Ahmad Abil Fikri Ahmad 20 November, 2013
Bro..lu org memang terbaek bro!!
Unknown Unknown 20 November, 2013
suka minit 4:40 tu hehehe... watak mak... Fareeda!!! lol

Boni nampak sihat....
Unknown Unknown 20 November, 2013
wajib TONTON haha. wajib TAYANG.
nice blog =) meh singgah my blog
ma ❥ ma ❥ 20 November, 2013
hehehe yang ni best :) lawak haha semua ada bakat berlakon
lynmunir lynmunir 20 November, 2013
Hahaha...terbaik. Kena bagi Maggie tengok preview iklan ni.
lyana zahim lyana zahim 20 November, 2013
jom follow blog sy lak, salam perkenalan
shaFazie shaFazie 21 November, 2013
terbaik...gudluck boni kacak :D
Nadot Nadot 21 November, 2013
Ending tak boleh blah... kerepek gilee... hohoho
dhiashahida dhiashahida 21 November, 2013
wajib tonton nih..haruslah ganaz gila citer ni..;p
Ezad Skytech Ezad Skytech 21 November, 2013
HAHA...terbaik la parodi ni boni...tudung FAREEDA ada...iklan MAGGI BIG KARI ada...kah3...haha