Pengalaman Pertama Si Kacak Shopping Online Di Lazada

Pengalaman Pertama Si Kacak Shopping Online Di LazadaAku sebelum ni hanya dengar je orang Shopping Online kat Lazada. Kadang-kadang dengar kisah kawan sendiri Shopping kat Lazada. Aku pula jenis buat tak tahu apa lagi tak ada sebab munasabab untuk aku Shopping kat Lazada tu. Takkan aku nak beli Boxer kat situ pulak kan. 

Tapi baru-baru ni, aku telah mendapat satu ilham untuk mula membeli secara Online kat Lazada. Aku yang kacak ni mempunyai masa yang sangat sikit untuk pergi ke mana-mana. Satu hari, aku mencari Power Bank, apa lagi aku mempunyai satu lagi Smartphone yang perlu diberi makan bila dia kelaparan. Untuk pergi ke mana-mana kedai mencari Power Bank memang satu perkara yang agak mustahil bagi aku. Jadi, secara tiba-tiba nama Lazada terdetik kat kepala aku. Terus aku bukak Website Lazada.

beli online di lazada, beli power bank di lazada, lazada, lazada blowout sale, online shopping, pengalaman membeli online di lazada, shopping online, shopping online di lazada, website lazada, tempat shopping online terbaik, shopping online terbaik,


MACAM-MACAM ADA DIJUAL DI LAZADA!

Terkejut aku. Rupanya kat Lazada, macam-macam barang dan objek ada untuk dijual. Ada barang-barang berkenaan kesihatan seperti Supplement, baju, tali pinggang, jam, kasut, beg, beg duit, cermin mata, Smartphone, Handphone, komputer, laptop, kamera, barang-barang bayi, baju-baju bayi dan bermacam-macam lagi. 

Menariknya kat Lazada, ada barang yang telah diberi diskaun sehingga 75% . Banyak tu. Mata aku terus berkejaran ke sana ke sini sebab terlalu rambang dengan barang-barang yang dijual kat Lazada. Sampai satu tahap aku terlupa modus operandi aku kat Lazada tu. 

LAZADA MERUPAKAN WEBSITE SHOPPING ONLINE TERBAIK SETAKAT NI!

Akhirnya lepas tersedar dari lamunan, aku terus cari Power Bank. Dan, aku buat keputusan untuk beli Power Bank EHTECH High Quality Ultra Slim 20000mAh Power memandangkan ia nampak nipis dan ringan. Sesuai dengan aku yang agak kacak ni. 

beli online di lazada, beli power bank di lazada, lazada, lazada blowout sale, online shopping, pengalaman membeli online di lazada, shopping online, shopping online di lazada, website lazada, tempat shopping online terbaik, shopping online terbaik,

Jadi, tempahan pun dibuat. Dalam masa dua hari, akhirnya barang yang ditempah tu tiba. Agak mengagumkan aku yang pertama kali membeli-belah kat Lazada ni. 

beli online di lazada, beli power bank di lazada, lazada, lazada blowout sale, online shopping, pengalaman membeli online di lazada, shopping online, shopping online di lazada, website lazada, tempat shopping online terbaik, shopping online terbaik,

beli online di lazada, beli power bank di lazada, lazada, lazada blowout sale, online shopping, pengalaman membeli online di lazada, shopping online, shopping online di lazada, website lazada, tempat shopping online terbaik, shopping online terbaik,

beli online di lazada, beli power bank di lazada, lazada, lazada blowout sale, online shopping, pengalaman membeli online di lazada, shopping online, shopping online di lazada, website lazada, tempat shopping online terbaik, shopping online terbaik,

MENARIK DI LAZADA!

Kita hanya perlu hadap laptop atau komputer sambil main badminton atau aktiviti-aktiviti lain tanpa perlu pergi ke kedai ataupun Shopping Complex. Hanya buat tempahan, dan tunggu barang sampai kat rumah. Memang memudahkan urusan korang. 

Oh ya. 29 April 2014 ni jangan sesekali lupa untuk masuk dan Shopping kat Lazada ye! Sebab apa? Sebab Lazada telah meroyan dan memberi diskaun sehingga 90% pada hari tersebut. Apa lagi?!! Jangan lupa tarikh tu. Shopping jangan tak Shopping! Klik ni di bawah untuk Shopping dengan barang-barang yang telah didiskaunkan sehingga 90% tu.


beli online di lazada, beli power bank di lazada, lazada, lazada blowout sale, online shopping, pengalaman membeli online di lazada, shopping online, shopping online di lazada, website lazada, tempat shopping online terbaik, shopping online terbaik,

JOM SHOPPING ONLINE DI LAZADA!

Jadi, jangan lupa. Dan jangan malu-malu kucing untuk Shopping Online di Lazada ye. Bagi aku, Lazada merupakan satu tempat Shopping online yang terbaik setakat ni. Jom beli belah di Lazada sekarang.

{ 12 comments.. read them below or add one }

✿INA AINAA✿ ✿INA AINAA✿ 26 April, 2014
Uishhh bila pula ena dapat beli belah kat lazada ni. Huaaaaaaaaaaaa. Boni belanja ena pleaseee
Bahrain Bahrain 27 April, 2014
Kalau ada duit memang boleh beli ni. Banyak pilihan.
akubiomed akubiomed 27 April, 2014
Selamat bershopping di Lazada. :-)
Liyliz Liyliz 27 April, 2014
Cntik. Nk cr wane pink la
budakbandunglaici budakbandunglaici 27 April, 2014
seronoknya shopping online
Luqman Zakaria Luqman Zakaria 27 April, 2014
tak pernah shopping online..nnti nak trylah..hoho
Sukma Sukma 27 April, 2014
Pergh...kena tunggu 29 hb nie...
Nur Madihah Nur Madihah 28 April, 2014
kalau beli phone kat sini, boleh percaya ke?
hafizmd hafizmd 28 April, 2014
nampak byk benda menarik...hohoh
Ooh Deo Ooh Deo 28 April, 2014
Tempat aku takleh nak COD.. ingat nak beli tv 42 inci..
Suria Amanda Suria Amanda 01 May, 2014
Mcm2 ada ha..ntah bila nk beli brg kat sini