Kek Brownies Coklat Nutella ExtraVaganza Sedap !

Hari ni aku dapat merasa satu Kek Brownies coklat Nutella yang jujur aku cakap, memang sedap dan betul-betul Ho Liow!!

Bab makan ni, aku memang amat pentingkan kesedapan. Mungkin sebab daripada kecik hari-hari aku makan masakan mak aku yang sedap, jadi lidah aku dah jadi lidah High Taste. Memang seiring dengan penampilan aku yang kacak bergaya ni agaknya.

Apa yang menarik dengan Kek Brownies Coklat Nutella yang aku rasa ni, buatan dia memang ada Ummphh! Tak kedekut bahan dan memang dibuat untuk bagi manusia makan. Dan aku boleh katakan, ia dibuat dengan penuh rasa yang ikhlas. Bukan sekadar melepaskan bersin di tangga.

tempah dan beli kek brownies coklat Nutella yang sedap dan terbaik secara online, di mana kedai dan lokasi untuk beli kek brownies coklat Nutella yang sedap dan terbaik,

tempah dan beli kek brownies coklat Nutella yang sedap dan terbaik secara online, di mana kedai dan lokasi untuk beli kek brownies coklat Nutella yang sedap dan terbaik,
Yang ni Special Edition punya. Siap ada Minion. Sesuai dengan rambut aku yang dah macam ada sangkar burung ni. Haha.

tempah dan beli kek brownies coklat Nutella yang sedap dan terbaik secara online, di mana kedai dan lokasi untuk beli kek brownies coklat Nutella yang sedap dan terbaik,
Bungkusan dia pun cantik dan menarik. 

Bila masuk je dalam mulut aku, agak meremang bulu tengkuk aku. Itu tandanya apa tuh? Bukan tanda-tanda ada kewujudan hantu kat belakang aku tau. Itu tandanya memang betul-betul Ho Liow!! Bukan senang nak dapat rasa macam tu. Kebiasaannya kalau aku beli kek coklat, bila makan je seolah-olah aku gigit kuku. Tak ada Effect yang Best macam mana aku makan Kek Brownies coklat ni.

Jadi, kalau korang memang peminat kek coklat mahupun coklat, aku tak terbelah bahagi untuk rekemen korang pada Kak Aliah ni. Korang boleh tempah dan beli Kek Brownies Coklat Nutella ni kat dia. Aku bagi 4 bintang untuk Kek Brownies coklat beliau! Korang tak rugi beli. Jujur aku cakap, korang akan rasa berbaloi untuk beli Kek Brownies Coklat Nutella ni. Ni aku bukan omong kosong, tapi betul-betul mengikut apa yang aku rasa sendiri.

tempah dan beli kek brownies coklat Nutella yang sedap dan terbaik secara online, di mana kedai dan lokasi untuk beli kek brownies coklat Nutella yang sedap dan terbaik,


Jangan  segan-segan untuk hubungi mereka. Kalau segan, korang akan kerugian besar sebab tak dapat merasa Kek Brownies Coklat Nutella yang sangat sedap ni. 

Nur Aliah - 013 2536985
Zakaria - 013 6775886

tempah dan beli kek brownies coklat Nutella yang sedap dan terbaik secara online, di mana kedai dan lokasi untuk beli kek brownies coklat Nutella yang sedap dan terbaik,Istimewa untuk Kelab Blogger Ben Ashaari. -->Semoga Ukhwah kita semua takkan putus sampai bila-bila<--

2 comments.. read them below or add one

Bunda_nora Bunda_nora 04 October, 2015
Memang, nampak pun sedap dah... kaya dengan coklat, makan sikit pun pasti dah kenyang punya..

Salam hujung minggu dari Bunda...
I N A  A I N A A I N A A I N A A 05 October, 2015
Sedapnyaa.. Drooling tengok chocolatenyaa.. Lanjeee boniii