Remedy Plush Sangat Membantu Mengatasi Kulit Muka Berminyak

Cara-cara rawatan dan produk terbaik untuk mengatasi masalah kulit muka berminyak lelaki - Aku ni dari dulu ada masalah kulit muka berminyak. Orang selalu ingat muka aku flales berkilat tapi sebenarnya tu Effect daripada minyak-minyak jahat yang terletak manja kat muka aku ni. Bagi seorang Rider kacak macam aku ni, kulit muka berminyak sememangnya akan mendatangkan musibah yang besar kat aku.

Cara-cara rawatan dan produk terbaik untuk mengatasi masalah kulit muka berminyak lelaki, tips penjagaan kulit muka lelaki

Sebab apa aku cakap musibah? Sebab bila kulit berminyak ni dah tentu akan buat aku nampak selekeh. Tak seriring dengan nama Boni Kacak aku yang aku miliki sekarang ni. Jadi penampilan aku akan sikit terjejas. Keyakinan aku pun jadi kurang apalagi bila berdepan dengan awek-awek comel muka flales bibir pink macam Elizabeth Tan.

Musibah yang lain pulak bila muka berminyak ni, ia akan menangkap dan mencengkam kemas habuk-habuk, asap-asap dan segala macam kekotoran bila aku menunggang motor. Yang ni memang selalu aku alami lah. Apa lagi bila aku menghadap jalan yang penuh dengan kereta. Bila aku lap je muka dengan tisu, hitam je tisu tu.

Cara-cara rawatan dan produk terbaik untuk mengatasi masalah kulit muka berminyak lelaki, tips penjagaan kulit muka lelaki

Tau apa akan jadi bila kekotoran melekat kat kulit muka?

Dah tentu lah masalah lain akan timbul. Bila kulit muka kotor, senanglah jerawat, White Head, Blackhead, dan macam-macam lagi penyakit akan timbul kat muka. Kulit muka pun akan senang nampak kusam dan tak berseri.

Cara-cara rawatan dan produk terbaik untuk mengatasi masalah kulit muka berminyak lelaki, tips penjagaan kulit muka lelaki
White Head. Ngeri kan. Macam ada cendawan tumbuh kat muka. sumber

Cara-cara rawatan dan produk terbaik untuk mengatasi masalah kulit muka berminyak lelaki, tips penjagaan kulit muka lelaki
Nampak kusam betul kan.

Tips Penjagaan Kulit Muka Lelaki

Aku bukanlah obses sangat pun dengan kecantikan kulit muka ni. Sebab aku ni antara kategori lelaki lasak jugak. Tapi, aku memang amat jaga penampilan mula aku. Bukan sebab aku nak tekel Neelofa mahupun Elizabeth Tan. Tapi aku nak memperolehi keyakinan dan juga kepercayaan. 

Aku ni seorang peniaga Online. Kadang-kadang aku akan promosi barang jualan aku kat Facebok dan jugak Vlog. Jadi, kalau dah berniaga ni, penampilan kenalah sentiasa tampil kemas. 

Kalau dah kulit muka nampak berminyak je, kan nampak macam tak berapa semegah sangat. Lain orang lain cara. Lain padang lain belalang. Bagi aku, untuk meyakinkan Customer untuk membeli, aku kena jaga penampilan aku. Customer pun akan selesa dengan aku dan lebih yakin.

Jadi, untuk aku mengatasi masalah kulit muka berminyak aku ni, aku cuba satu produk yang bernama Remedy. Remedy Plush. Ia adalah serum buatan Malaysia.

Cara-cara rawatan dan produk terbaik untuk mengatasi masalah kulit muka berminyak lelaki, tips penjagaan kulit muka lelaki


Aku tengok kat label dia ada tulis,

Menapis saiz liang, mencegah jerawat, dan memulihkan masalah kulit berminyak. Juga kaya dengan vitamin E.

Lepas tu kat botol di pulak ada tulis " Sesuai untuk kulit berminyak!"

Wah, ni yang buat aku lebih teruja ni nak try cuba test drive ni.

Mula-mula nak cuba tu aku goyang jugak lah. Sebab kulit muka aku ni jenis sensitif. Salah cuba produk , boleh mengundang kemerahan muka walaupun aku bukan dalam keadaan malu ataupun mabuk laut.  Tapi lepas aku cuba sehari dua, memang tak ada apa-apa kesan buruk jadi kat kulit aku

Wow. Nampaknya Remedy Plush ni jenis lembut. Dan kemungkinan jugak ianya sesuai untuk sesiapa pun. Jadi disebabkan aku dah selesa, aku pun terus pakai. Dua minggu lebih aku pakai. Setiap hari tak ada Skip. Dan aku dah mula nampak sedikit perubahan.

Cara-cara rawatan dan produk terbaik untuk mengatasi masalah kulit muka berminyak lelaki, tips penjagaan kulit muka lelaki

Kulit muka aku dah makin kurang berminyak. Ni memang aku pasti. Kulit aku jugak dah makin lembab, tak kering macam sebelum ni. Boleh tengok kat gambar atas tu. Dan paling Best, tak pasal-pasal aku perasan kulit aku makin gebu. Putih tu tak lah, tapi nampak gebu dan bersinar. Nampak segar muka aku. Berbeza dengan sebelum ni. 

Cara-cara rawatan dan produk terbaik untuk mengatasi masalah kulit muka berminyak lelaki, tips penjagaan kulit muka lelaki


Owh, ianya bukan je sesuai untuk yang ada masalah kulit muka berminyak, tapi boleh merawat kulit muka sensitif, mengecutkan jerawat, menghilangkan jeragat membersihkan liang-liang pori, mengubati sel-sel tersumbat, membersihkan kekotoran dan juga.. untuk awet muda. Kulit muka boleh jadi tegang.

Ia amat sesuai untuk kulit muka yang tebal!


Harga Remedy Plush Serum

- RM79 sebotol (tahan dua bulan)


Untuk membeli boleh terus hubungi semua yang tertera di bawah :



Email - loveremedy.hq@gmail.com

Email - sales@remedy.my

No tel - 016-4224180 / 019-7722059








Cara-cara rawatan dan produk terbaik untuk mengatasi masalah kulit muka berminyak lelaki, tips penjagaan kulit muka lelakiKulit muka kena lah sentiasa bersih. Barulah orang selesa dengan kita. Biar hitam manis semanis madu macam aku pun, asalkan bersih. 

5 comments.. read them below or add one

I N A  A I N A A I N A A I N A A 27 October, 2015
Geliii tengok whitehead tu... Boleh suruh bf ena pakai ni nanti.. Kulit macam biawak dah tengok dia.. Wkwkwkwkww
Papaglamz Papaglamz 27 October, 2015
terbaek bro... boleh suggest kat mat2 rider lain ni..

Hot post... Atasi Kulit Muka Berminyak dengan Remedy PLUSH
Mummy MM Mummy MM 28 October, 2015
Boleh tahan harganya. Berpatutan dengan tempoh memakainya.

http://angellovesoldier.blogspot.my/
Ayue Idris Ayue Idris 30 October, 2015
Huishhhhhh..ingatkan hidung sapa lah penuh whitehead tu! Huhu..
Adakah anda berasa semakin segak sekarang? :p