Keputusan Manchester United (MU) VS CFR Cluj 3 Oktober 2012 Liga Juara-Juara Eropah

Keputusan Manchester United (MU) VS CFR Cluj 3 Oktober 2012 Liga Juara-Juara Eropah. Pada awal pagi esok akan berlangsungnya perlawanan membabitkan Manchester United (MU) yang akan menentang pasukan CFR Cluj. Manchester United (MU) pasti akan memburu kemenangan selepas kecundang di tangan Tottenham baru-baru ini dalam saingan EPL. Manakala pasukan CFR Cluj pula pasti akan menentang Manchester United (MU) berhabis-habisan untuk membuat kelab daripada England itu berputih mata. Jadi teruskan bersama-sama blog ini untuk mengetahui keputusan penuh Manchester United (MU) menentang CFR Cluj ini.


Keputusan Manchester United MU VS CFR Cluj 3 Oktober 2012 Liga Juara-Juara Eropah
sumber

Keputusan Manchester United (MU) VS CFR Cluj 3 Oktober 2012 Liga Juara-Juara Eropah

Manchester United (MU) VS CFR Cluj   2 - 1

Penjaring gol :-

  • Manchester United - Robin Van Persie(2 gol)
  • CFR Cluj - P.Kapetanos



Keputusan-keputusan lain Liga Juara-Juara Eropah 2012

FC Nordsjaelland VS Chelsea   0 - 4

Benfica VS Barcelona   0 - 2

Bate VS Bayern Munich   3 - 1

Spartak Moscow VS Celtic   2 - 3

Galatasaray VS Braga   0 - 2

Valencia VS Lille   2 - 0

Juventus VS Shakhtar   1 - 1






P/S : Ramalan aku

MANCHESTER UNITED (MU) VS CFR CLUJ   3-1

6 comments.. read them below or add one

Miss Purple Miss Purple 02 October, 2012
minat MU sb ad park ji sung, blh?
hehe...

sb apa suka park ji sung sebab dia pernah join running man n dalam game tu dia suka sangat gelak2...erkk..hehe...

Unknown Unknown 02 October, 2012
aku tak minat MU sebab aku dlam EPL aku minat Liverpool je ..yang lain UEFA kalau MU masuk , aku takkan sokong sampai bila2..hahaha.. Dan prediction aku MU seri 2-2 ..xkn menang ..hahaha
Unknown Unknown 03 October, 2012
GGMU!! huhu~

Aku masih dalam dilema nak tengok ker tak match pagi nanti. Huu~ T^T
maszull maszull 04 October, 2012
assalamualaikum Boni...wah !!! mesti peminat bola n peminat MU ni...:)
Blog budak baek Blog budak baek 06 October, 2012
barcelona menang ..... huhuhu..... messi.. paling terbaik... lah