Rumusan Perlawanan Final Piala Malaysia 2012 Antara Kelantan Vs ATM : Sangat Menyakitkan Hati!

Rumusan Perlawanan Final Piala Malaysia 2012 Antara Kelantan Vs ATM : Sangat Menyakitkan Hati! Hari Sabtu lepas, aku telah menonton perlawanan Final Piala Malaysia 2012 yang melibatkan pasukan Kelantan dan juga pasukan ATM. Kedua-duanya bukanlah pasukan pilihan hati aku. Memandangkan Selangor tidak berjaya menempatkan diri ke Final, aku jadi tawar hati. Jadi, aku hanya menonton tanpa sedikitpun perasaan teruja.


highlight kelantan vs atm
sumber --> http://akudansesuatuz.blogspot.com
Pada separuh masa pertama, aku menonton sambil menguap berkali-kali. Dalam hati aku berbisik, "Hmm.. biasa-biasa je."

Untuk separuh masa ke dua pula, amat menyakitkan hati!! Beberapa kali punggung aku tergetar-getar, terangkat-angkat, dan terhoyong hayang ke kiri dan ke kanan. Tak senang duduk aku dibuatnya. Semua gara-gara perlawanan pada separuh masa ke dua yang gila best, gempak , dan sangat-sangat menghiburkan. 


highlight kelantan vs atm
Rupanya muka ekxcited sama je macam muka tengah berak taik keras.  Sumber -->  http://borlandphoto.com
Terbaik!! Itu saja yang mampu aku simpulkan perlawanan pada malam tersebut. Harap selepas ni, akan banyak lagi permainan seperti itu dapat kita saksikan. Baru mampu menarik puluhan ribu peminat ke stadium. Teringin nak melihat perlawanan sebegitu pada setiap aksi Liga Super dan juga Liga Perdana Malaysia.  Jangan hanya pada final Piala Malaysia sahaja baru kita dapat menyaksikan perlawanan sebegitu.


P/S : Jutaan terima kasih kepada BUDAK NAKAL kerana telah mendesignkan header baru kepada aku sebagai hadiah hari lahir aku yang ke 27. Sebagai informasi kepada semua, beliau adalah founder dan designer kepada bisnes tempahan header yang aku lakukan sekarang.

P/S 2 : Jutaan terima kasih juga kepada MAMA kerana telah membuat satu entri khas bersempena hari lahir aku ni. Thanks a lot mama.

P/S 3 : Dah kenapa P/S-P/S aku ni tak ada kena mengena dengan entri? Hahaha.

{ 36 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown 22 October, 2012
Yang penting kelantan Menang... Yahoo.... hehehe :)

Boni Kacak selamat hari jadi... :)
Cikrosecute Cikrosecute 22 October, 2012
Selamat bertambah Boni....Cantik header baru...sesuai gan blog nie...Akak pun tgk jugak perlawanan tue...suka penjaga gol kelantan kikiki
suwara entertainment suwara entertainment 22 October, 2012
huhuhuhu..ATM bole menang pttnya kan. frust skit di situ :(
Dkna Abza Dkna Abza 22 October, 2012
alhamdulilah..klate juara... ;p
Gillette Flores Gillette Flores 22 October, 2012
Gill bukan peminat bola sepak.
Memang tak follow up langsung. ;p
Tapi kalau ada dalam stadium tengok bola, memang kalau boleh taknak miss every second pun (:

Bila date hari jadi Boni?
Next year nak wish tepat pada harinya :)

Selamat menyambut ulang tahun kelahiran yang ke-27.
Semoga semakin kacak, dimurahkan rezeki, keluarga sentiasa sihat-sihat dan bahagia selalu serta segalanya dipermudahkan Allah s.w.t.
Amin Ya Rabbal A'lamin :)
Unknown Unknown 22 October, 2012
cantik header..bila 27nye tu?happy belated bday..:)
are_lin@yu are_lin@yu 22 October, 2012
laa bday en boni ka?apsal ketinggalan ni..hehe..selamat hari lahir semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki ;-)
Admin Admin 22 October, 2012
mmg dramtik sungguh game malam tu
yana halim yana halim 22 October, 2012
lambat pulak wish...

Happy birthday Boni!
moga panjang umur, diluaskan rezeki dan berbahagia hendaknya. :)
Melastik Bintang Melastik Bintang 22 October, 2012
p/s lari dari tajuk ni boni.....
Unknown Unknown 22 October, 2012
besday dah ucap...nak komen pasal ps tu je pun sebab mmg datang2 sini je nampak berubah...makin kacak gitu..
Korn Ahmad Korn Ahmad 22 October, 2012
aku x dapat parking.. sudah nya balik umah tgk depan tb.. parking ade pon 2 km jauh nya... x larat nak jalan jauh2
Unknown Unknown 22 October, 2012
p/s mmg x de kena mgena ngan entri la.hehe

mmg syok game malam tuh.huhu
hafizrahim hafizrahim 22 October, 2012
punggung bergetar tu memang ayat tak boleh blah..jangan getar lebih sangat bro..bahaya..kang ada orang usha..hahaha

Entri terbaru Hanis Zalikha – Kalau Ada Jodoh Tak Kemana

wantie wantie 22 October, 2012
tak leh bayangkan kamu terhoyong hayang ke kiri ke kanan. Ada rasa mcm gegaran gempa bumi tak?

BTW permainan yg sangat cantik.
syiela syiela 22 October, 2012
selamat hari lahir boni...

hahhaha kenpa sampai goyang kiri dan kanan tu
Unknown Unknown 22 October, 2012
Assalam, memang cantik header baru tu Boni...
Nor Zilla Sensei Nor Zilla Sensei 22 October, 2012
saya bukan terangkat2 lagi, sampai tercekik tulang dek duk tgk aksi depa ni.huhu.

Hepy belated beday Boni kacak.
flying kiss hadiah beday.hahaha ;-)
Unknown Unknown 22 October, 2012
game malam tu memang layan habis...... pulak tu dpt tgk clear kat hd chanel...... walaupun sorang...... remy rasa cam dok kat stadium jugak.....
♥ Nana BamBam ♥ ♥ Nana BamBam ♥ 22 October, 2012
nak terburai perut terjerit jerit bila ATM masukkan gol ke 2..tpppp kalah gakk...humm
fairus fairus 22 October, 2012
MASA TU SAYA SOKONG ATM.. TAPI KECEWA KERANA KALAH.. HEHE :)
Momo Momo 22 October, 2012
sebab atm kalah..semua mesin atm di seluruh negara mogok tak nak keluarkan duit..haha
Miss N™ Miss N™ 22 October, 2012
apapun tahniah buat pasukan kelate.. :)

psst..selalu p/s mmg xde kena megena dengan entry kan..
dya nasir dya nasir 22 October, 2012
dya sokong yg mne je.haha
suwara entertainment suwara entertainment 22 October, 2012
terlupa pulak nak wish..happy birthday boni kacak. may Allah bless u :)
lynmunir lynmunir 22 October, 2012
Bahana Kelantan menang. Kami serumah terpaksa makan ikan rebus cecah budu.
Ini semua idea mengarut Farouk..hehehe
Cikgu Ma Cikgu Ma 22 October, 2012
saya pun layan jugak bola malam tu...tapi tak der la nak berat mana2 pihak...^_^
maszull maszull 22 October, 2012
assalamualaikum Boni..tahniah2..kemenangan yang dah dijangkakan....:)

p/s kasih diterima Boni....:)
Hazmin Hamudin Hazmin Hamudin 22 October, 2012
Penyokong Selangor ke bro? Sampai terangkat punggung tak tahan tu... Haha... Punya berdebar tu.
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 22 October, 2012
saya tak tengok sebab ngeri. kat umah saya ayah dengan adik2 saya bersorak macam dekat stadium dah..tak berani saya keluar bilik.. haha
eila eila 22 October, 2012
kelate is the best...
Si Matatajam Si Matatajam 23 October, 2012
Kak M tak layan perlawanan malam tu...dah kata tak minat kan...Anyway congrats to Red Warriors..
agus sidik agus sidik 23 October, 2012
thank's buat info nya...
Ena's Stories Ena's Stories 24 October, 2012
xmo r citer pasal nih!..
frust da..sbb atm kalah..
frust! frust! frust!
tak rela r kelantan menang!
Shida Radzuan Shida Radzuan 25 October, 2012
shida xtgk pon..sbb dua2 bkn team pilihan hehee..^^