PROSES MENGEMASKINI BARANG-BARANG PELAMIN

Semalam Crew Issyaz Wedding berkumpul untuk mengemaskini barang-barang pelamin. Bukanlah beli barang baru, tapi cat balik barang-barang pelamin yang sedia ada. Bagi nampak lagi cantik dan berseri. Tak adalah nanti bila pasang pelamin nampak comot sana comot sini. Kualiti sangat dijaga oleh Issyaz Wedding. Nampak tak betapa berkalibernya Issyaz Wedding ni. Berkaliber, berwawasan dan juga bersabarlah sayang.

Semalam pukul 12 kitorang dah sampai. Makan kenyang-kenyang dulu kat rumah tokey sampai tertido. Lepas tu terus pergi ke stor mengecat. Banyak juga barang yang nak dicat. Aku ingat kan seketul dua je, rupanya berpuluh ribu. 

WEDDING PLANNER RAWANG, BUTIK PENGANTIN TERBAIK DAN MURAH RAWANG SELANGOR LEMBAH KLANG, KUALA LUMPUR, PELAMIN CANTIK 2015,

WEDDING PLANNER RAWANG, BUTIK PENGANTIN TERBAIK DAN MURAH RAWANG SELANGOR LEMBAH KLANG, KUALA LUMPUR, PELAMIN CANTIK 2015,

WEDDING PLANNER RAWANG, BUTIK PENGANTIN TERBAIK DAN MURAH RAWANG SELANGOR LEMBAH KLANG, KUALA LUMPUR, PELAMIN CANTIK 2015,

Dari tengah hari sampai ke malam barulah semuanya setel. Alhamdulillah. Cuma petang tu, hujan turun. Aku sebenarnya tak kisah kalau barang-barang pelamin basah terkena hujan. Tapi aku amat kisahkan diri aku. Aku takut mengundang perspektif yang bukan-bukan kat kaum hawa. Lagi-lagi bila kaum-kaum hawa ni melihat rambut aku basah dek air hujan dan jatuh ke dahi. Nampak terlalu macho dan elegan sangat. Aku risau awek-awek kat taman tu nanti Melting tengok aku. Mulalah nanti nak berkenalanlah.. mintak Facebook lah. Hahahaha.

Ok. Alhamdulillah. Misi Accomplished! Berjaya dengan jayanya! Lepas ni.. pelamin Issyaz Wedding akan lebih tersergam indah dan juga berseri-seri. Pasti menggamit kalbu  para-para pengantin. 

WEDDING PLANNER RAWANG, BUTIK PENGANTIN TERBAIK DAN MURAH RAWANG SELANGOR LEMBAH KLANG, KUALA LUMPUR, PELAMIN CANTIK 2015,

Dah siap, apa lagi. Makan makan!


WEDDING PLANNER RAWANG, BUTIK PENGANTIN TERBAIK DAN MURAH RAWANG SELANGOR LEMBAH KLANG, KUALA LUMPUR, PELAMIN CANTIK 2015, Barang-barang pelamin kalau comot-comot dan berdaki memang nampak tak menarik pada pandangan aku. Rimas pun ada tengok kecomotan tu.

0 comment... add one now