Tumbuk Klien

Alhamdulillah. Ada lagi semangat untuk menulis blog ni. Kalau tak, sebulan satu atau dua je artikel aku terbitkan sedangkan aku lupa kat blog ni lah aku selalu mencurahkan segala isi hati aku kan. Dem! Bagai kacang lupakan It's Skin.

Ok. Kelmarin aku setelkan satu lagi klien GPS Tracker. Bermakna ada dua lagi video yang perlu diselesaikan oleh Raksasa Manja untuk klien yang sorang ni.

SERUM MAWAR ZEETA 

Semalam kitorang buat video berbentuk Vine dengan Pacing yang agak laju. Yelah. Tempo untuk video bentuk Vine ni memang laju berbanding dengan video-video berbentuk Shortfilm. Dan pastinya Genre lawak bangang yang jadi pilihan kitorang memandangkan kitorang memang Specialist dalam bidang lawak dan bangang ni. Bangang betul.

gps tracker
Makhluk pelik dalam video-video GPS TRACKER nanti.
Ok. Meh aku cerita sikit. Semalam aku sempat gak tumbuk klien sebab dia aku tengah sakit hati dan jugak panik. Kan dah kena sedas. Tapi tu dalam video tu je lah. Kalau betul-betul, aku yang kena lauk agaknya sebab aku belajar silat gayung sampai bunga 13 je.

Ok. Tunggu je lah nanti apa jadi kat video Raksasa Manja tu. Teruk ke klien tu kena tumbuk? Kena lah tunggu ye sayang-sayang semua.

Ok. Got To Go! Aku lapar. Jadi aku nak kena pergi mandi sat.

Muka klien yang Happy Go Lucky sebelum kena tumbuk. Jangan nak Happy sangat ye.
Selfie lagi.

RAKSASA MANJA



Jika nak buat tempahan video iklan untuk bisnes dan juga produk-produk korang, boleh halu-halu Raksasa Manja. Whatsapp 01139997794

2 comments.. read them below or add one

Nadia Johari Nadia Johari 14 November, 2016
memaang ko takkan berani tumbuk klien kan..hahaa
Unknown Unknown 15 November, 2016
hahahaahha.. tumbuk2 manja berani lah. hahaha :))