Thanks to all yang wish BUSDAY aku






Happy birthday to me..happy birthday to me..happy birthday to me..happy birthday to me.

Dah semakin tua aku rupanya.Diam tak diam dah 26 dah aku.Sebenarnya aku sendiri pun dah lupa hari ni hari jadi aku.Patutlah aku terasa tiba-tiba matang je.Hakhakhakhak.

Entri kali ni,aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang mengeWISH busday aku.Terharu pun ada.Rasa macam nak terpancut je air mata daripada ibu jari kaki aku ni.Thanks ye semua.Walaupun hanya di dalam muka buku tapi itu pun dah cukup memadai.Jadi,lepas ni aku hanya akan menunggu hadiah daripada korang je k.Hahahaha.Aku ni jenis tak kisah korang nak bagi apa pun,yang penting ikhlas.Cukuplah setakat hadiah berupa kereta Toyota Vios ataupun Mitsubishi Lancer.Aku dah cukup bersyukur dah.Hahahahahaha.

Tapi satu je yang memelikkan aku.Kenapa musti keluar soalan "Bila nak kahwin?Bila nak berdua?",dan macam-macam lagi soalan berkaitan kahwin.Hahaha.Macam tak ada kena mengena je.Oklah,bagi memuaskan hati korang-korang yang bertanya,jawapan dia senang je.Aku masih menunggu pinangan daripada Lisa Surihani.Kalau tak dapat Lisa Surihani,Nora Danish pun kira dah ok dah..Hahahahaha.

Oklah,terima kasih sekali lagi ye u olsh.Sayang korang ketat-ketat.

 

2 comments.. read them below or add one

Unknown Unknown 28 October, 2011
Haha..walaupun lambat, happy belated birthday..may all ur wish come true...

dan, semoga cepat kawin dgn keyly clarkson.. :P