Membeli Belah Bersama SenHeng Dan Zul Ariffin

Siapa yang tak kenal dengan SenHeng. Salah satu kedai perkakasan elektrik dan elektronik yang mempunyai nama besar di Malaysia dan amat dipercayai perkhidmatannya sejak 1995. Menjelangnya hari raya yang bakal menjengah kita tak lama lagi, SenHeng kini sedang giat mempromosikan tawaran raya yang gila-gila Best. Promosi yang akan bermula pada 15 Jun 2015 hinggalah 31 Julai 2015.


Apa yang menarik promosi yang ditawarkan ni? Ia termasuklah baucer rm100 eZen sarang burung, hadiah kad rebat sehingga rm200, perkhidmatan kredit dari Aeon dengan faedah serendah 0.5% setiap bulan, kad kredit dengan kadar faedah 0% sehingga 36 bulan dan pastinya hadiah sehingga rm340,000 untuk dimenangi.

PROMOSI RAYA SENHENG BERSAMA ZUL ARIFFIN, DI MANA BOLEH DAPATKAN BARANG=BARANG ELEKTRIK MURAH SECARA ANSURAN BULANAN, SENHENG, ZUL ARIFFIN,

Wow! Bukan je orang lain.. aku sendiri pun teruja dengan tawaran ni. Banyak tu tawaran yang Best. Hadiah sehingga rm340,000. Dan paling menarik tentunya kadar faedah pinjaman dari Aeon serendah 0.5%. Mana mau dapat faedah serendah ni. Pergi tempat lain, semuanya tinggi Interest dia.
Hmm. Tak boleh nak lepaskan peluang ni. Aku dari dulu mengidam set karaoke ni. Tak pernah nak dapat. Nak hutang bulan-bulan pun jadi trauma bila tengok Interest bulanan dia. Tapi bila Interest kat SengHeng ni rendah cenggini, boleh dah nak Usyar-usyar ni.
Owh ye.. bukan tu je, hadiah kad rebat sehingga Rm200 tu pun menarik juga tu. Bermula dari sekarang hingga 31 Ogos apabila korang-korang semua membuat pembelian
Berjumlah  RM833 dan ke atas, korang layak untuk memperolehi kad rebat yang bernilai sekurang-kurangnya  RM25 hingga RM200. Nilai kad rebat yang diberikan berdasarkan kepada
jumlah perbelanjaan korang kat Sen Heng. Ini adalah tanda penghargaan SenHeng kepada para pelanggan yang sentiasa bersama dengan Senheng.

Pada anak-anak dara dan juga gadis-gadis yang masih lagi bujang, berita ni mesti buat korang teruja kaw-kaw. Promosi ni juga turut dimeriahkan oleh Zul Ariffin. Sapa yang tak kenal pelakon badang ni. Dah memang jadi idola korang kan? Mana tau Zul Ariffin terpacak kat SenHeng tempat korang tu menyamar jadi Cashier. Bolehlah Selfie seketul dua dengan dia kan.

Jadi, sementara masih lagi ada tawaran menarik ni, jom cepat-cepat kita ke SenHeng berdekatan. Raya dah nak dekat dah ni. Boleh jugak beli apa-apa yang patut untuk tambah barang-barang elektrik kat rumah tu.  Mana tau.. tuah ayam nampak di kaki, tuah Meran nampak di Page, tuah manusia siapa yang tau. Tiba-tiba menang duit besar pulak kan. Boleh terus buat duit raya tu. Hehe




PROMOSI RAYA SENHENG BERSAMA ZUL ARIFFIN, DI MANA BOLEH DAPATKAN BARANG=BARANG ELEKTRIK MURAH SECARA ANSURAN BULANAN, SENHENG, ZUL ARIFFIN, Pesanan aku.. berbelanjalah secara berhemah. Jangan ikut nafsu. Jeling-jeling sikit poket tu.

{ 7 comments.. read them below or add one }

MamaBard MamaBard 08 July, 2015
macam-macama da di sen heng..pilih aja apa yang nak..
akubiomed akubiomed 08 July, 2015
Ada beberapa beli barang dari Sen Heng. Harganya berpatutan.
Dunia Zumal Dunia Zumal 08 July, 2015
Owh, kena pergi renew kad plusone nanti...
M.Syamsid Dhuha M.Syamsid Dhuha 09 July, 2015
Lama tak renew membership senheng xD
Nina Mirza Nina Mirza 09 July, 2015
Nak kena pi usyar kat senheng ni....
Nak beli blender baru. Hehee
anyss anyss 09 July, 2015
Assalamualaikum,
pi seng heng ari tu, tadak pulak si zul arifin ni

mmmm tak leh selpie la aihhh
Man Siakap Man Siakap 06 October, 2015
cuba g hq senheng mana tau kot2 ada zulripin tu. haha