Awek Comel Di PBAKL 2012

Assalamualaikum kepada anda semua. Selamat berhujung minggu. First of all, aku minta maaf sebab lately terlalu busy hingga tak sempat nak menjenguk ke sana sini. On facebook pun sekali sekala. Dan aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada para readers yang masih lagi sudi menjenguk blog usang ni sepanjang ketiadaan aku.

Semalam seperti yang aku planning, akhirnya aku tiba juga di PWTC untuk menerjah PESTA BUKU yang sedang berlangsung ketika ini. Nak jumpa sorang kartunis yang juga salah seorang kenalan aku. Sesampai je kat sana, sangat teruja aku. Pergh! Orang bersepah sana-sini. Punyalah ramai.  

Yang paling menarik tatkala masa aku sedang melangkah menuju ke arah pesta buku tu, aku perasan ramai pula awek-awek cun yang sedang menjeling-jeling manja ke arah aku. Aku terharu sangat. Memang tepatlah sangkaan aku selama ni. Memang muka aku ada iras-iras Shahrizal Jaszle. Kacak. Aku melambai ke sana sini tanda penghargaan kepada semua awek-awek tu. Tapi semuanya buat bodoh. Rupa-rupanya dorang ushar sorang lelaki mat salleh yang berjalan sebelah aku rupanya. Bila masa pula mat salleh tu ada kat sebelah aku. Chit!

Sebenarnya, sebelum ke sana, aku dah call sorang awek comel untuk berjumpa kat sana. Berdebar-debar rasanya sebab first time nak jumpa. Awek comel tu. Dah lama aku nak jumpa awek ni, dan semalam tercapai juga akhirnya niat di hati tu. Akhirnya, perjumpaan pun bermula.


Ni lah awek comel tu. Heh heh. Comel tak? Macam pinang dibelah-belah tak? Entah macam mana boleh terpakai baju yang sama warna. Hahaha. Dah jodoh agaknya. Muahahahaha. Jangan marah ye Lyssa. Hehehe. 

Sepanjang bersembang, ternyata Lyssa ni seorang yang periang. Sempat juga aku berkenalan dengan adik dan mama beliau. Aku sangat-sangat teruja dapat berjumpa. Selalunya aku mampu untuk buat sawan babi secara tiba-tiba untuk menyakat orang, tapi semalam aku serba kurang menyerlah. Mungkin perasaan segan agak menebal agaknya. Al-maklumlah. First time jumpa. Anyway, thanks ye Lyssa. Entah bila lah dapat date lagi. Hahaha. 

Lebih kurang 15 minit bersembang, aku terpaksa meminta diri daripada Lyssa sebab aku nak berjumpa dengan kawan aku yang lain. Nak ushar komik lagi.
 Walaupun air mata kesedihan mengalir membasahi pipi, namun aku harus tinggalkan Lyssa. He heh. 

- episod akan datang : berjumpa kartunis poyo -

P/S : special credit to LYSSA FAIZUREEN kerana sudi memberi keizinan untuk mengambil gambar di blog. 



{ 49 comments.. read them below or add one }

Wanie Wanie 29 April, 2012
hehehe, tadi kak lysaa pun bwat entry yg same ~~
Mr.She Mr.She 29 April, 2012
cannnntikkkk! hewhew

untunglah :3
mujagirl92 mujagirl92 29 April, 2012
laa,,,, wat orang jelez je,, kih3,, tahniah abang boni masuk bloglist blog muja yer,, kih3
Unknown Unknown 29 April, 2012
Alooo comel sungguh lyssa.. Dapat plak ngan shah jaszle lagilah... Hehehehe
kura kura 29 April, 2012
pehh. kirim salam sikit. ouch! hehheh
LaLa mhdnor LaLa mhdnor 29 April, 2012
comelnya Lyssa :)
bertuah la dapat jumpa Lyssa =D
nasir hamzah nasir hamzah 29 April, 2012
wah jumpa dengan salah sorang blogger fames best tuh boni..

bagai pinang dibelah dua..heheh
- - 29 April, 2012
fuyOOoo....wiwiit...=))
AnonymousAnonymous 29 April, 2012
bestnya kalo dpt gi pesta buku ni
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa 29 April, 2012
lyssa mmg cute..padan hehe...:)
ienaeliena ienaeliena 29 April, 2012
wahh bestnye dpt jmp lyssa:)
Unknown Unknown 29 April, 2012
x padan .. macam pinang di blender,. haha
Unknown Unknown 29 April, 2012
x padan .. macam pinang di blender,. haha.. k gurau..
SuparMan SuaRez SuparMan SuaRez 29 April, 2012
Wauuu...Wauuu..Wauuu..
Lyssa Faizureen Tue Weh..
Comey Sungguh...Huhu
CikTeddyCorner CikTeddyCorner 29 April, 2012
wewit bang <('o'<) (>‘o’)>
Denaihati Denaihati 29 April, 2012
alhamdulillah tercapai hayat bro ye.
terima kasih banyak pakai baju special tu.
JAI JAI 29 April, 2012
Adakah aku bermimpi?..hehe
Mawardi yunus Mawardi yunus 29 April, 2012
best la dpt ambil gambar ngn aweks comel tu heheeh
Geng Borak Geng Borak 30 April, 2012
@Denaihati special tu.. pakai baju DH
Geng Borak Geng Borak 30 April, 2012
hensem lah boni nih.. blanje komik satu!! hehehee
LYSSA FAIZUREEN LYSSA FAIZUREEN 30 April, 2012
Wahhh . Siapakah gerangan Awek Comel tuu ? Tak kenal punnnn! hahahaha ... Kurus macam lidi :)
♥ Cik EylaDiLLa ♥ ♥ Cik EylaDiLLa ♥ 30 April, 2012
perhhh untungla dyew dpt bergambar ngn awek chumel tu..
hikhik..
AnonymousAnonymous 30 April, 2012
Lofty bye, genial friend :)
Yana Halim Yana Halim 30 April, 2012
wah... kemaiiiinnnn.. hehe
Arina Shamsul Arina Shamsul 30 April, 2012
hahahahaha..aku tetap juga nak gelak besar bila singgah sini..entahlah,mmg banyak ayat2 yang memaksa aku untuk ketawa,

aku sudah sedaya upaya untuk bersikap serius bila singgah kesini tapi malang sekali....aku gagal.hahaha


eeeee..bestla dia dapat jumpa lyssa faizureen..:)
Unknown Unknown 30 April, 2012
ooo...nampak ala2 kemalu2an di situ...so sweet...
Jai Montana Jai Montana 30 April, 2012
pinang di belah belah?hahaha..xbleh blah...steady boni jumpa awek cun.. ;-) pic pun cantik bro
are_lin@yu are_lin@yu 30 April, 2012
wahh beznya dapat jumpa awek comel..hehe..terkaku sebentar erk..hehe
NAL NAL 30 April, 2012
wah sweet kau..hahha..pergi tgk buku2 or just nak tgk Lyssa sebenarnya ni? haha
teha teha 30 April, 2012
syok laa dpt jume.. lyssa tu comel gile kot !
Korn Ahmad Korn Ahmad 30 April, 2012
PEh peh peh
huntung la cik abam jumpa lyssssssa.. kih kih ...
psstttt boni, die ade kim salam kat aku x?
ch000tz ch000tz 30 April, 2012
hamboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Akulah.com Akulah.com 30 April, 2012
hehe.. comelnye.. geram tngk,.. haha
Unknown Unknown 30 April, 2012
wah..beshnye..g pwtc..n sy suke g blog lyssa ue..menarik..btw, mesty beshkan jmpe blogger comel ue..ehe.. :)
Unknown Unknown 30 April, 2012
xsaba nak g pesta buku minggu ni
Aien Not Alien Aien Not Alien 30 April, 2012
bestnya lyssa jumpa boni.ehhh.
Sarah Mnasir Sarah Mnasir 30 April, 2012
ada bace sal ni kt entry lyssa.. amboi pinang di belah2 eh :D
Ezad Skytech Ezad Skytech 30 April, 2012
untung la ko kan boni dpt jumpa lyssa...hee!
Unknown Unknown 30 April, 2012
perghh lu jumpa retis ek? hehe
LYSSA FAIZUREEN LYSSA FAIZUREEN 30 April, 2012
Amboihhh . Banyak nye komen ! Mana acikkkkk . Grrr :/
Liselle MonCherie Liselle MonCherie 30 April, 2012
Cewaaaah hehe seronok sakan bro!
suzie rahman suzie rahman 01 May, 2012
allolo sweetnya u all
msredcheesecake msredcheesecake 01 May, 2012
Waa... Untungla ngedate awek femes lagi kiut..... Macam pinang tak terbelah langsung....kakkakaaa....

Ada nada jeles disitu...
Unknown Unknown 01 May, 2012
lssya antara blogger terkenal. tahniah pic dengan dia. Di Kl boleh nampak banyak aktiviti..kami kat pedalaman so melihat baca saja ya. so ok lah nanti tak lah juga macam katak di bawah tempurungkan..
Noor Fatin Noor Fatin 02 May, 2012
memangg cunn. ngorat2!! :P :P
حاني رملي حاني رملي 04 May, 2012
heheh alahai bestnya
sama comel sama padan :P