[PT1] Sekitar Majlis Sepetang Bersama Blogger Denaihati.com

denaihati
denaihati


Ramai yang sedia maklum bahawa blogger Denaihati.com kini tidak lagi dapat menyembunyikan identitinya selepas wajah foundernya iaitu Encik Muhamad Ilham a.k.a Encik Amir Hassan telah tersebar luas di dalam youtube bersempena  Toshiba Intel Ultrabook Challenge  yang turut disertai oleh blogger Ben Ashaari. Dan semalam, demi meraikan pembaca-pembaca setia dan rakan-rakan blogger, Denaihati.com telah menganjurkan satu majlis minum petang bersama blogger yang diadakan di Hotel Singgahsana, PJ. Aku turut berpeluang mengikuti majlis tersebut setelah dijemput oleh Denaihati.com dan juga peramal benar belaka

Majlis santai berkenaan sangat meriah kerana disertai ramai blogger-blogger dan pembaca-pembaca setia denaihati. Founder denaihati iaitu Encik Muhamad Ilham juga sangat simple dan sempoi orangnya. Yang membuatkan hadirin ketawa berdekah-dekah apabila part beliau terlupa untuk menjemput tetamu makan. 

" Ni majlis santai. Dah boleh makan dah sebenarnya. Saya terlupa nak jemput kamu semua makan sebenarnya. Sila ambil makanan yang berada di belakang." (Lebih kurang begini lah dialog beliau semalam).

Dan menambah ceria majlis tersebut apabila dihiburkan oleh penyanyi jemputan yang juga seorang blogger. Siapa lagi kalau bukan Bro Payung. Tak sangka, dalam diam beliau juga mempunyai bakat dalam melawak. Tak boleh aku lupakan part di mana Abang Ensem telah dipanggil ke hadapan untuk melakonkan watak Aaron Aziz di dalam filem Ombak Rindu. Siap dapat menyanyi lagi. Wah, suara AE sangat-sangat sedap dan 'mengghairahkan'. Hahahaha.

Aku sempat juga bersembang-sembang dengan Encik Muhamad Ilham, dan ternyata beliau sangat-sangat merendah diri. Beliau ada juga ceritakan pada aku yang blog denaihati pernah di hit sebanyak 52K UV dalam sehari. Pergh. Cukup membuatkan aku rasa rendah diri. Apatah lagi bila semalam aku bersama dengan ramai blogger-blogger yang hebat-hebat. Yang punya UV lebih kurang 2K-3K sehari. Walau terasa kecil seperti semut, tapi aku cuba menguatkan semangat dan cuba membuktikan bahawa aku juga mampu untuk duduk semeja sambil minum teh. Hahaha. Minum teh je lah. Kalau dah masuk bab blog, memang aku rasa kecil balik. Hahahaha. Ok, cukuplah setakat ini untuk part 1. Pada part-part seterusnya, aku akan publish gambar-gambar sekitar majlis sepetang bersama denaihati ini. 

Thanks denaihati.com kerana berjaya menganjurkan majlis seperti semalam. Semoga terus sukses di dalam arena blog tanah air. Thanks again for the souvenir-souvenir yang best-best tu.

Antara rakan blogger yang bersama aku semalam. Blogger-blogger yang hebat. Aku harap satu hari nanti aku akan jadi seperti mereka. Hebat dan TIDAK SOMBONG!


Kepada Bro KID, sila jeles. Apatah lagi Bro Jejai dapat bawa balik Silver 1kg hadiah daripada denaihati yang berharga lebih kurang rm6k semalam. Hahaha. Bro Jejai, tak faham-faham lagi? Dah kasi jek dah ni, jangan lupa 40% ok! Hahahaha.



{ 25 comments.. read them below or add one }

Zaza Iman Zaza Iman 16 April, 2012
wahhhhh...best giler =)
abang ensem abang ensem 16 April, 2012
Bro, kalo lu amik 40% dan gua plak awai2 dah mintak 50%, takkan Tok Jejai nak makan 10% jek..hahaha
MrPingu Gonzalesz MrPingu Gonzalesz 16 April, 2012
aku pun pembaca setia blog denaihati.. nak kenal juga camne rupe TOP blogger sehebat dia ni.. aku xjumpe lagi blog lebih tinggi rankingnya daripada denaihati di Malaysia. kalau ada sila bgtau ehehe
Admin Admin 16 April, 2012
wah untung lah bro...nanti aku jemput majlis minum2 dengan pembaca phat corner lak *berangan hahaha
fae jamal fae jamal 16 April, 2012
fuhh! terbaiklah boni! :D
JAI JAI 16 April, 2012
Dah..dah..gua dah siap potong dadu nak bagi kengkawan makan..wakakaka
Unknown Unknown 16 April, 2012
Hahaha kalau Boni nak 40% Ae 50% sian abg jejai.. nak makan ape jer.. hehehehe

Lawak kan masa dia infom lupa nak jemput makan tu.. hehehe.. ;)


Semuanya x sombong.. event ni sangat best... ;)
ceklala ceklala 16 April, 2012
untungla dpt peluang camtu..bilela nk dpt jgk peluang ni huhu
NAL NAL 16 April, 2012
best la dapat peluang mcm tu..
AnonymousAnonymous 16 April, 2012
Silver 1kg berharga lebih kurang RM6K??? magadddd!!! :O

40% dari RM6K still ada RM2400. Peh!! naisss!! btw, nak 10% dari abam Boni, boleh? wakakakakak.
xD
Myvitrd Myvitrd 16 April, 2012
rezeki bro jejaikan..
AnonymousAnonymous 16 April, 2012
seronok la dpt jumpa kawan2 kan.. InsyaAllah 1 hari awk bleh jd mcm mereka..
Liselle MonCherie Liselle MonCherie 16 April, 2012
Alah Bro Boni pun boleh jadi seperti mereka hehehe.
Readers pon byk ha!Cool and awesome :DD
:D All the best for you man!
Sarah Mnasir Sarah Mnasir 16 April, 2012
wah best nye dia dpt jumpa bloggers2..
Mr.She Mr.She 16 April, 2012
waaa~ ohsem nya! jeles ni jeles. kehkeh :P
Yana Halim Yana Halim 16 April, 2012
waahhh.....takpe. akak tunggu Boni pulak jadi mcm founder Denaihati.com tu. Pastu jemput akak pulak ye. kesian kat akak nie. 100 uv sehari pun belum tentu dapatnya. huhu....
CikTeddyCorner CikTeddyCorner 16 April, 2012
perghh..mmg dasyat la depa ni sume =D
Ezad Skytech Ezad Skytech 17 April, 2012
wahhh..best betul ko kan dpt join sekali dgn mereka..:D
حاني رملي حاني رملي 17 April, 2012
hehe kita yg bc ni pun rasa mcm best ja kan..
amin smoga impian awk t'capai..dah pemes jgn smbong..kehkeh
Unknown Unknown 17 April, 2012
alahhh kak sha tak pergi sbb balik melaka...huwaaaa... saya jeles ok sbb kamu semua pergi..huhu
Zarul Umbrella Zarul Umbrella 18 April, 2012
sila sedut gambar anda di FB saya hehehe
Myra Jay Myra Jay 20 April, 2012
Wowww!!!! 52,k sehari..

Nak dapat 500 sehari pun penat :)
Nurrul Hazieqah Nurrul Hazieqah 21 May, 2012
SEONOKNYA jumpa bloggers ! :D
Myra Jay Myra Jay 10 June, 2012
Mmg kenangan terindah masa majlis ni berlangsung kan :)

Lepas majlis tu baru MJ kenal dengan blog Boni ni :)