Betul Ke Bau Nafas Siti Wangi?

Gambar sekadar hiasan dalaman.

Hambekk!! Kalau korang dapat soalan cepumas macam ni, apa korang nak jawab ye? Terkejut aku bila keyword macam ni melekat kat blog aku. Hahahaha. Speechless aku. Tak percaya, cuba tengok gambar bawah ni.


Hahahaha. Kalau korang dapat soalan macam ni apa korang nak jawab ye? Kalau aku, aku akan jawab :- 

  • Ye, bau nafas Siti sangat wangi lagi-lagi bila baru bangun tidur. Tak percaya cuba bau.
  • Kalau Siti makan bawang, mestilah nafas beliau berbau strawberry, tak mungkin berbau diesel.
  • Tepat sekali soalan tu. Sememangnya bau nafas Siti sangat wangi sebab selalu kunyah produk Simple Siti.

Jadi, setakat ni sahaja entri aku. Aku benar-benar speechless. Hahahaha. Yang best tu, pencarian keyword ni melekat di entri 
--> INI <--

BONUS FOR TODAY

InsyaAllah dalam masa terdekat atau lambat sikit, aku akan cuba menjalankan satu bisnes baju-baju muslimah. Harap korang semua akan support aku ye. Al-maklumlah, nak cari duit lebih. Kalau setakat harapkan gaji despatch aku ni, sampai bila-bila pun aku tak merasa untuk ada rumahtangga sendiri agaknya. Hahaha.


{ 35 comments.. read them below or add one }

msredcheesecake msredcheesecake 17 April, 2012
siti mana ni? nak kena test ke?

sy support biz baju muslimah esp jubah.... tengah cari jubah yg simple n murah... hade?
afzalsukasuki afzalsukasuki 17 April, 2012
jgnkan bau nafas siti..bau nafas sendiri pon belum tentu mampu aku hadapi
Unknown Unknown 17 April, 2012
@msredcheesecake

tunggu nanti saya update dalam entri ye kak. sekali dengan harga sekali saya bagi..hehe :)
AnonymousAnonymous 17 April, 2012
Hahah. Ingatkan abam Boni betul2 testing bau nafas siti. Muahahahahah. Kelakar ah. Nais abam Boni, nais!!
xD
Unknown Unknown 17 April, 2012
@afzalsukasuki

tau pun ko..aku pun sama.hahahaha
ceklala ceklala 17 April, 2012
itu macam pun ada ka? kt my blog org cr lelaki hensem..padahal manela ade pun hehe
Unknown Unknown 17 April, 2012
@Miziey

hahahaha.. apa jadahnya aku nak bau mulut orang??hahahaha
Unknown Unknown 17 April, 2012
@ceklala

kadang2 keyword yang masuk ni memang kelakar la..
Saddila Saddila 17 April, 2012
kah kah kah apa pun tak boleh. haishh gua suka komen tok ketua atas ni. haha
cik kiwi's cik kiwi's 17 April, 2012
wangi? mana lah nak lawan ngan napas aku haa!. bau minyak atar pak arab!!. haaa. lawan lawan. kikiki
Zaza Iman Zaza Iman 17 April, 2012
boni.......zaza gelak je lah..hahahahaah =) lucu kamu ni...
Geng Borak Geng Borak 17 April, 2012
siti mana? sitikus ke?
Geng Borak Geng Borak 17 April, 2012
siti mana? sitikus ke?
Geng Borak Geng Borak 17 April, 2012
siti mana? sitikus ke?
MrPingu Gonzalesz MrPingu Gonzalesz 17 April, 2012
yang busuk ttp busuk hahaha.. dh nama manusia.. kekekee aku xsanggupppp... heheee
Mr.She Mr.She 17 April, 2012
simple siti ke simply siti? he3 :P
Fatindn_ Fatindn_ 17 April, 2012
ape jenis soalan lahh ..
Jai Montana Jai Montana 17 April, 2012
hahah..nak taw nafas bau ka x,pagi2 p sua muka betui2 depan mulut dia..heheheh
NAL NAL 17 April, 2012
HAHAHA..ingtkan apa la tadi..
Unknown Unknown 17 April, 2012
Hello are you the one who took a photo with me during DenaiHati?
- - 17 April, 2012
hik..hik..tin....tin.....
Ezad Skytech Ezad Skytech 17 April, 2012
haha..best betul keyword yg masuk blog ko ni boni..ahakss...haha~
littledolphin littledolphin 17 April, 2012
siapa siti tu wey?

cari bau nafas hana tak de? :p



-H.S -
Unknown Unknown 17 April, 2012
siti mana ni.. hehehe

wah Boni nak jadi bsinesman dah.. Good Luck Boni.. :)
Erra Fazleen Mohamed Adnan Erra Fazleen Mohamed Adnan 17 April, 2012
haha ada jugak eak macam tu.. btw, mcm mane nk tengok apa yg orang cari tu eh..?
Liselle MonCherie Liselle MonCherie 18 April, 2012
aiyoo nafas sendiri pun malu siap tutup mulut lagi nk bercakap XDD
All the best bro Boni :DD yeahh!
حاني رملي حاني رملي 18 April, 2012
Err sapala yg punya loqlaq sgt tuh..haha
btw, smoga maju jaya dlm bisnes..hehe
Noor Fatin Noor Fatin 18 April, 2012
errrr lucu betol! sapa la agaknya yg search tu kan. hak3

smg berjaya dalam bisnes. amin :)
Unknown Unknown 18 April, 2012
kalau dapat macam tu , mak saya pun terkedu . haha
fae jamal fae jamal 18 April, 2012
siti mane? siti sifir eh?hahah

p/s :moh la kita meniaga cari duit lebih nak kawen! haha;P
Sarah Mnasir Sarah Mnasir 18 April, 2012
siti mana ni ? nama ara pun siti.. nk test ? hahaha
Myra Jay Myra Jay 19 April, 2012
Siti Nurhalija ke?
Mulut CT sebab CT kan baru keluarkan minyak wangi sendiri :)
Unknown Unknown 21 May, 2012
siti mane plk ni bau nye wangi sgt ni..bau bawang jdik bau strawberri..
tabik spring la kat siti tu..hehe :)
Nurrul Hazieqah Nurrul Hazieqah 21 May, 2012
ya kaa bau nya macam tuh ? ?
semua bau sama jaa kot... kalau pakai minyak wangi jaa lain bau.. :P