YEO'S SITKOM BLOG KONTES - DI SUATU PETANG YANG HENING

Aku tak terkecuali dari turut serta dalam Kontes ni. Sayang kalau tak Join. Mana lah tau rezeki aku bawa balik GoPro Hero 4 Silver kan. 


YEOS PILIHANKU PILIHAN SEMULAJADI, VIDEO BAPAK KAU HIJAU, VIDEO JENAKA LAWAK KELAKAR GILA, #YEOSMALAYSIA, #YEOSSITKOM #YEOSMALAYSIA #SBBYEOS2015


Sebenarnya ni video Last Minute aku buat. Sebelum ni dah siap dah. Aku cuma perlu Share kan je kat dalam blog dan jadikan video aku kat youtube tu umum. Tapi bila aku baca syarat balik, video aku tak menepati piawaian. Aku terpaksa buat balik segalanya. Shooting balik dan Edit balik. Beberapa jam sebelum tarikh tutup penyertaan. Padan muka aku. Tak Alert dengan alam sekitar lagi. 

Kontes ni mudah je. Korang cuma perlu buat video tak lebih dari 60 saat. Ataupun korang boleh buat dalam bentuk komik. Tema dia jenaka, kelakar dan lawak. Yang penting kena gunakan produk Yeo's Yogurt. 

Siap je, korang Share kat blog, Facebook, Youtube (jikalau buat video) dan Instagram. Untuk maklumat yang lebih lanjut, boleh rujuk sini -- > SILA KLIK

Ok, video yang aku buat ni mengisahkan dua orang pemuda yang bergurau sesama sendiri di satu petang yang hening. Adegan usik mengusik terjadi antara dorang berdua sampailah salah seorang pergi mendapatkan lagi air Yeo's disebabkan airnya sudah habis.

Jom layan sat video ni.


YEOS PILIHANKU PILIHAN SEMULAJADI, VIDEO BAPAK KAU HIJAU, VIDEO JENAKA LAWAK KELAKAR GILA, #YEOSMALAYSIA, #YEOSSITKOM #YEOSMALAYSIA #SBBYEOS2015Wish Me Luck ye. Aku rasa ramai blogger yang hebat-hebat Join kontes ni. Aku hanya mampu mencuba sehabis baik je. Ok. Tata. I lap u all.

{ 20 comments.. read them below or add one }

Uncle Zuan Uncle Zuan 10 June, 2015
alamak! power sgt video ni. kalah gua
safurara safurara 10 June, 2015
gudlick boni.hahahaha
Unknown Unknown 10 June, 2015
@Uncle Zuan:

hahaha. tak tentu lagi bro.. rezeki manusia kita tak tau kan. apa2 good luck jugak bro. sama2 kita berjuang :)
Unknown Unknown 10 June, 2015
@Yana Nana:
sob2... saya tak gila.. hahaha
Unknown Unknown 10 June, 2015
@safurara: hahahaha.. ni semua salah abe.. hahaaha
Emi Emi 10 June, 2015
Last minute pakat submit penyertaan. Stress pulak kita. Haha. Anyway goodluck :)
sensasi2020 sensasi2020 10 June, 2015
Kelakar habissss bro.... moga terpilih. ha..ha...
Nadia Johari Nadia Johari 11 June, 2015
Hahaha...siotla boni..lawak
Hidayah Hidayah 11 June, 2015
Hakim dah tiga kali suruh ulang
Murni Mohd Yusof Murni Mohd Yusof 11 June, 2015
hahaha...ok kucing tu comel
btw good luck!
titan titan 11 June, 2015
hang kalau wat benda camni, memang terbaik. haha
Unknown Unknown 15 June, 2015
@bearyblossom: memang stress kan. hehehe
Unknown Unknown 15 June, 2015
@sensasi2020: haha. tak ada rezeki lah bro. hehehe
Unknown Unknown 15 June, 2015
@Nadia Johari: hahahaha.. sian ai.. kena siot. heheheh
Unknown Unknown 15 June, 2015
@Hidayah: hahahaa.. suka dia ye kat bidio ni.. hehehe
Unknown Unknown 15 June, 2015
@Murni Mohd Yusof: anak emas kesayangan tu. hehehe
Unknown Unknown 15 June, 2015
@titan: hahaha. mental damage memang cenggini.. hehehehe
Unknown Unknown 15 June, 2015
@farisya: apa yang cute tu? peti ais tu ke? hahaha