FESYEN-FESYEN BAJU RAYA MODEN 2015

Aku rasa ramai dah mula mencari dan juga menempah baju raya untuk raya tahun ni. Biasalah tu, raya baru seminggu pastinya dah mula ada yang sibuk cari baju raya. Takut tak sempat beli Last Minute dan takut tak sempat untuk tempah.

Banyak dah jadi kes-kes sebelum ni baju raya tak sempat nak siap bila menjelangnya raya. Memang pedih hati tu. Apa lagi bila dah plan cantik gila nak beraya dengan awek masing-masing. Siap tempah sama kaler lagi. Hahaha. Last-Last dapat berita baju raya tak siap lagi. Rasa macam nak mengamuk meraung-raung sambil lari keliling taman kan. Ada juga yang sampai awek mintak putus sebab baju raya tak siap.

Lately aku tengok kat pasaran, dah macam-macam Design baju raya ataupun baju melayu yang muncul. Ada yang design macam Ultraman pun ada. Bila berkumpul beramai-ramai, nampak macam ahli keluarga Ultraman tengah Reunion untuk bunuh raksasa.

Mula-mula nampak cam pelik, tapi bila dah asyik tengok selalu, aku rasa macam nak sambar satu. Aku dapat rasakan yang baju-baju tu mampu menampakkan aku lebih iras dan lebih kelihatan macam Raden Amzar.

Ok, jom kita tengok gambar-gambar Design baju-baju melayu ataupun baju raya terkini 2015.

GAMBAR-GAMBAR FESYEN BAJU RAYA 2015, BAJU MELAYU RAYA MODEN DAN TERKINI 2015, GAMBAR-GAMBAR DESIGN BAJU MELAYU RAYA MODEN DAN TERKINI 2015,
Macam Ultraman Ace. Hahaha. SUMBER
GAMBAR-GAMBAR FESYEN BAJU RAYA 2015, BAJU MELAYU RAYA MODEN DAN TERKINI 2015, GAMBAR-GAMBAR DESIGN BAJU MELAYU RAYA MODEN DAN TERKINI 2015,
SUMBER
GAMBAR-GAMBAR FESYEN BAJU RAYA 2015, BAJU MELAYU RAYA MODEN DAN TERKINI 2015, GAMBAR-GAMBAR DESIGN BAJU MELAYU RAYA MODEN DAN TERKINI 2015,
SUMBER
GAMBAR-GAMBAR FESYEN BAJU RAYA 2015, BAJU MELAYU RAYA MODEN DAN TERKINI 2015, GAMBAR-GAMBAR DESIGN BAJU MELAYU RAYA MODEN DAN TERKINI 2015,
SUMBER
GAMBAR-GAMBAR FESYEN BAJU RAYA 2015, BAJU MELAYU RAYA MODEN DAN TERKINI 2015, GAMBAR-GAMBAR DESIGN BAJU MELAYU RAYA MODEN DAN TERKINI 2015,
SUMBER
GAMBAR-GAMBAR FESYEN BAJU RAYA 2015, BAJU MELAYU RAYA MODEN DAN TERKINI 2015, GAMBAR-GAMBAR DESIGN BAJU MELAYU RAYA MODEN DAN TERKINI 2015,
SUMBER
SUMBER
GAMBAR-GAMBAR FESYEN BAJU RAYA 2015, BAJU MELAYU RAYA MODEN DAN TERKINI 2015, GAMBAR-GAMBAR DESIGN BAJU MELAYU RAYA MODEN DAN TERKINI 2015,
SUMBER
Mereka gelarkan baju raya atau baju melayu ni adalah baju melayu Hipster. Macam hamster pulak aku dengar nama dia. Hahaha.

Jadi buat korang yang tercari-cari Design baju raya moden terkini, beginilah dia. Design-Design paling terkini yang digilai ramai anak-anak muda. Dah tentu bila sarung je baju ni, korang rasa terlalu tampan, macho dan terlalu sempurna sampai rasa awek-awek yang tengah pandang korang akan terus Falling In Love kat korang. Paling cikai pun terus Melting kat korang sampai meleleh-leleh air liur. Sudahlah korang. Aku pernah rasa macam tu bila pakai baju raya yang baru. Sampai sekarang. Hahahaha.

Kalau nak tempah, aku rasa tak sempat dah kot. Takut korang akan dapat berita baju raya korang tak sempat siap. Itu perkara paling Disaster masa raya. Jadi, kalau tanya aku.. aku rasa buat masa sekarang ni elok pergi beli yang dah siap punya.

GAMBAR-GAMBAR FESYEN BAJU RAYA 2015, BAJU MELAYU RAYA MODEN DAN TERKINI 2015, GAMBAR-GAMBAR DESIGN BAJU MELAYU RAYA MODEN DAN TERKINI 2015,Kalau korang nampak aku bertukar jadi Ultraman masa pagi raya , maknanya aku baru beli baju  raya baru ler tu. 

4 comments.. read them below or add one

Uncle Zuan Uncle Zuan 27 June, 2015
aku minat baju melayu, kurta, dengan jubah yang original je. yang invent2 ni x minat. buat hilang image melayu islam je
I N A  A I N A A I N A A I N A A 28 June, 2015
Ya Allah smartnyaaaaaaa... Rasa nak beli satu, nak pakai raya nanti.. eeehhhh ekekekeke
kak gojes kak gojes 28 June, 2015
hahah..baju raya hamster la tu boni
Zai Zamree Zai Zamree 29 June, 2015
bj merah n pepel tu sy suka