D'MEISIS - DENGARLAH BINTANG HATIKU (COVER BY BONI KACAK)

DENGARLAH BINTANG HATIKU  DE' MEISES

Semalam dengan hari ni aku cuti. Aku target hari Sabtu aku nak buat Cover lagu dengarlah bintang hatiku ni, manakala hari Ahad pulak aku nak buat Vlog. Tapi rupanya Target aku tu jauh betul menyimpang. Macam ajaran Ayah Pin. Aku ambik masa dua hari untuk buat lagu ni. Tak muncul lagi Vlog aku nampaknya. Aku pasti ramai yang merindui wajah kacak, Cute dan badan tegap aku ni kan. Tapi tak apalah. Aku hadiahkan korang dengan lagu ni. Muzik pun aku dah ubah ikut selera aku sendiri. Harap korang terhibur. Owh ye. Jangan lupa pakai Earphone untuk mendapat kualitu yang memuaskan.


GAMBAR KUMPULAN DE' MEISES

DENGARLAH BINTANG HATIKU DE' MEISES, DENGARLAH BINTANG HATIKU DE' MEISSS COVER VERSION, GAMBAR KUMPULAN DE' MEISES,
sumber

DENGARLAH BINTANG HATIKU DE' MEISES, DENGARLAH BINTANG HATIKU DE' MEISSS COVER VERSION, GAMBAR KUMPULAN DE' MEISES, Baru aku tau nak buat lagu ni susah. Ingatkan sambil kunyah kuaci dan sambil garu kurap . lagu ni terus siap. Rupanya jenuh. Fokus kena 200%.





{ 14 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown 16 November, 2014
Adoi..nak tidur la...haahah...
AnonymousAnonymous 16 November, 2014
wow.. abang bonikacak.. Rasa hilang stress dengor suara abang.. Kalau ikut best Cik Yana bagi 3 ++ best
Etuza Etuza 16 November, 2014
Asalam BK..Etuza linkkan balik ya tahnia terima kasih masih ingat Etuza
Unknown Unknown 16 November, 2014
BK cayalah..mcmna nk buat vibrato pnjg tu eh? Teringat nora danish bila dgr lagu ni...sedih..teringt zmn putus cinta :P
Mommy's blog Mommy's blog 16 November, 2014
fighting abg boniaaaaaa!!😉
PCL PCL 17 November, 2014
wah..boni memang terbaik , dah la wajah kacak tambah suara lagi..huh caya lah boni.
hazanis hazanis 17 November, 2014
haha untung la suara sedap....

bonii bonii masuk mentor okay gak. :P
fairus fairus 17 November, 2014
Lagu-lagu zaman sekarang ni aku tak tau sangat..
Unknown Unknown 18 November, 2014
Lagi grup Indon yang nak menempah nama di Malaysia
Unknown Unknown 18 November, 2014
mak eh.. mendayu-dayu sayu bunyinye... nak nangis pulak rasa... huhuhu
Salim Harmanain Salim Harmanain 19 November, 2014
apsal sayu je bunyik. Boleh jadi lagu dodoi ni hahaha