LAYANAN PUSAT SERVIS PERODUA SUNGAI CHOH RAWANG AGAK MEMUASKAN.

Tadi aku servis kereta adik aku kat Pusat Servis Perodua Sungai Choh, Rawang. Dah lama aku tak ke sini sebenarnya. Memandangkan kereta tu perlu diservis, aku terpaksa gagahkan diri jugak untuk ke sana dengan harapan adalah awek-awek comel yang pergi servis kereta dorang kat sana.

Sampai kat sana, semuanya hampa. Yang ada bini-bini orang je. Yang berstatus awek ada sorang. Tu pun muka macam kucing jantan bergaduh berebut betina. Bengis betul muka. Aku syak baru sejam putus cinta tu. Takut aku nak beramah mesra. 

Sambil-sambil duduk tu, aku layan tv yang ada kat depan aku. Tak semena-mena aku dihidangkan dengan ais krim. Siap ada pisang lagi. Wah. Siap kena hidang tu. Memang layanan bertaraf bintang ni. Walau segan-segan nak makan, aku bedal jugak. Makan sambil jeling-jeling orang sebelah. Takut dorang Excited tengok betapa gelojoh dan kejinya aku kokak ais krim tu. 


PUSAT SERVIS PERODUA DI SUNGAI CHOH RAWANG, PUSAT PERODUA SERVIS SUNGAI CHOH RAWANG, SERVIS KERETA PERODUA DI SUNGAI CHOH RAWANG,
Mula-mula aku ingatkan akak tu nak ngorat aku. Pantang nampak laki dahi licin macam aku ni. Tapi rupa-rupanya nak bagi aku ais krim ni. Aku perasan rupanya. Terima kasih akak.
Bagus jugak servis kat sini. Pekerja dorang berbibir ringan. Rajin senyum. Aku yang memang bercadang nak buat muka ketat sepanjang ada kat sana pun turut membatalkan niat aku tu. Aku pun terbabit sama dalam situasi senyum antara satu sama lain. Bagus. 

Cumanya, dari segi masa yang tak berapa Sharp. Aku Appointment pukul 3.00pm tapi kena panggil pukul 3.20pm. Dan kereta aku siap pukul 5.30pm. Agak makan masa yang lama sikit kat situ. Mungkin tang ni kena perbaiki sikit. Sebab terlampau lama tempoh aku menunggu tu. Dalam masa dua jam lebih tu, aku mungkin boleh dapat 5 nombor telepon awek Tesco. Hahahaha.

Tapi dari segi layanan dan keselesaan, aku boleh tunjuk ibu jari. Tandanya bagus! Persekitaran bersih, tempat menunggu bersih dan sejuk, bilik air bersih, ada air panas untuk minum kalau mengantuk dan dahaga. Yang paling memuaskan tentunya kehadiran ais krim yang dihidangkan tu. Itu memang Cool dan Rare! 

Mungkin lepas ni boleh buat satu bilik karaoke dan Hire awek-awek Pan Asia untuk jadi teman berbual kepada Customer-Customer bujang macam aku ni. Hahahaha. Ok, yang ni aku gurau kasar je tau. Don't Take It Serious.

PUSAT SERVIS PERODUA DI SUNGAI CHOH RAWANG, PUSAT PERODUA SERVIS SUNGAI CHOH RAWANG, SERVIS KERETA PERODUA DI SUNGAI CHOH RAWANG,Dah servis ni rasa ringan sikit nak bawak kereta tu. Kalau tak macam ada hantu raya tumpang. Berat je rasa. 

5 comments.. read them below or add one

ejulz ejulz 29 April, 2015
44 pemenang dicari!!!

Antara hadiah2 yang bakal dimenangi:
- Kain Batik Sarawak - 1 pemenang
- Kain Pelikat - 2 pemenang
- Minyak Angin Aromaterapi Fresh Care / Safe Care / Javaspa - 1 pemenang
- Pin Shawl - 2 pemenang
- Blause - 1 pemenang
- Skirt Labuh Lcyra - 1 pemenang
- Cash RM30 - 1 pemenang
- Cash RM10 - 2 pemenang
- Topup RM10 - 3 pemenang
- PVC Keychain - 30 pemenang

Jemput join segmen bagi yang belum join. "SEGMEN : Ucapan Hari Lahir Buat 'Si Lala' Pada 13 Mei" Tq..


EkaTikah EkaTikah 29 April, 2015
wahh bestnya. siap ade aiskrim terhidang. Pusat Servis Perodua kat Kajang takde pun T___T. Kene pergi kat Rawang ni. haha :P
Sukma Sukma 29 April, 2015
Amboi....ayat tak menahan...tapi ice cream pisang mmg ohsem ...tak semua tmpt ada...