Cerita Lawak : Gosip Siti Nurhaliza Dilempang

Bila tak boleh tidur ni,mulalah jari-jemari tangkas mengorek hidung aku ni bergerak ke sana sini tanpa dapat aku kawal.Nasib baiklah depan aku ni ada laptop,kalau tak musti dia akan melakukan aktiviti yang tak senonoh di mata gadis-gadis iaitu mengorek-ngorek lobang hidung dengan penuh bernafsu sekali.At least bila ada keyboard depan mata ni,jari jemari tu akan leka menaip je.Alhamdulillah.

Oklah,kepada readers yang belum lagi tidur tu,aku nak ucapkan selamat pagi kepada korang semua.Kenapa ye korang tak tidur lagi?Adakah happy sebab Manchester United menang ke atas Manchester City?Haha.Aku tak nak komen pape,nanti boleh menjadi perbalahan kaum kang.Hakhakhak.Glory Glory!!

Kembali kepada tajuk di atas,aku pun tak faham juga sebenarnya.Kenapa ye?Kenapa ada insan yang menaip Gosip Siti Nurhaliza Dilempang di search engine.Hahaha.Agak kelakar lah.Apa yang dia nak cari sebenarnya?Adoiyai.Adakah beliau ni pembenci Siti Nurhaliza sampaikan nak sangat tengok Siti Nurhaliza dilempang.Hakhakhakhak.Yang best tu,carian tu melekat kat blog aku.Adoiyai.Jom kita tengok.

betul ke ejaan gosip macam tu ye?mungkin beliau ni mencampurkan bahasa Omputih sekali kot.Heh heh.

Adoi,macam-macam lah.Ada je yang buat aku tergelak sorang-sorang kat depan laptop yang aku pinjam dari adik aku ni.Hahaha.Sampai sekarang aku masih cuba memahami motif sebenar individu ini.Sampaikan aku tercekik tulang sugar glaider masa makan tadi dek terlalu asyik memikirkan motif dan modus operandi beliau.Apa-apa pun,aku cuma harap agar individu ini tak memarahi,mahupun mendendami aku.Kadang-kadang aku suka benda-benda pelik ni sebenarnya sebab boleh aku jadikan modal untuk mengupdate entri blog aku ni.Thanks to u bro or sis.

Jadi,semoga korang akan tidur lena selepas ni.Esok nak kerja kan?Sama-samalah kita berdoa agar perjalanan kita ke tempat kerja esok akan dilindungi daripada segala perkara yang tak baik.Amin.Sebelum tidur,moh kita hayati wajah comel Siti jom.Hehehe.Boleh tidur lena agaknya pasni.Hahahaha.Selamat malam u olsh.
rasanya lena tidur malam ni lepas tengok wajah ni.Heh heh.

*Macam biasa.Kalau korang suka dengan entri aku ni,tekanlah button share/like dan twitter tu ye.SHARING IS CARING.I love U too.Janganlah malu-malu hamster.Heh heh. 

6 comments.. read them below or add one

Potrait Admirer Potrait Admirer 09 January, 2012
salam pekenalan brio ..menarik entri bro ni .. nice info bro :)
Unknown Unknown 09 January, 2012
hahaha.. adeh awak ni.. petang-petang saya baca buat sakit perut dah ni.. sian dato ct kena pelempang.. adoi..
Unknown Unknown 09 January, 2012
@DianaAzis

kalau dia tgk entri ni,silap haribulan dia yang lempang sy.hahaha
Potrait Admirer Potrait Admirer 10 January, 2012
@Boni JLL3 aku rsa lg bk kalo bdk tu bt entri psal dia yg kena lempang hihihi
Unknown Unknown 10 January, 2012
@Potrait Admirer

hahahaha..ko lg kejam..hehehehe