Gathering blogger-blogger hebat

Dah berminggu-minggu dalam bulan Januari 2012 ini hujan tak turun membasahi Kuala Lumpur,namun hari ni sejarah tercipta apabila sepanjang tengah hari sampailah sekarang hujan masih turun tidak berhenti-henti.Aku berdoa agar hujan yang turun ini akan memberi sejuta rahmat kepada aku dan manusia-manusia yang lain.Amin.

Tapi,bila dah sejuk-sejuk macam ni,mulalah perut berbunyi-bunyi+mengantuk.Ini yang buat aku nak carik makanan walaupun hati dah nekad untuk diet buat kali ke10 dalam hidup aku ni.Hahaha.Yang tak tahan tu,mulalah otak ni secara automatik fokus untuk cari port tidur.Hahaha.What the Hek Eleh!

hilang seri wajah aku bila asyik terfikir nak tidur.secara tiba-tiba misai tumbuh tak tentu arah

Hari ni,aku ada satu cerita menarik untuk dikongsi bersama.Semalam,aku telah dijemput oleh bro Zarul Umbrella untuk join gathering bersama blogger-blogger hebat.Gathering yang di'organize' oleh Abang Ensem yang bertempat di Red Box Gardens.Best gila.Sebab semuanya sempoi dan 'kasi pecah'.Hahaha.Nak tau cerita lanjut pasal gathering tu kena lah tunggu aku taip dalam entri seterusnya.Hari ni aku tak mampu nak berfikir menggunakan otak sewel aku sebab kejutan budaya.Tiba-tiba hari ni hujan,jadi otak sewel aku agak terperanjat monkey.Hahaha.

Antara blogger-blogger yang menghadirkan diri semalam adalah :-


Sejuta penghargaan kepada Bro Zarul dan Abang Ensem di atas gathering ni.Best sesesesesangat.Hakhakhak.




{ 18 comments.. read them below or add one }

mujagirl92 mujagirl92 18 January, 2012
ish,, salu je kat luar kelate,, :(
Unknown Unknown 18 January, 2012
@nurmujahidah

hahahaha..adoi..janganlah marah..hehehehe..insyaAllah nanti akan ada jugak tu satu hari nanti.. :)
Admin Admin 18 January, 2012
ni yg karok2 kat red box ke ?
AnonymousAnonymous 18 January, 2012
sebabuh ujan ari nie.. ade org sumbang lagu kat kat red box garden hihihi
AnonymousAnonymous 18 January, 2012
wah untunglaaaaaaaaaaaaa
Unknown Unknown 18 January, 2012
Haha..mmg muka nak tido.. hihi.. wah, gathering blogger2 hebat.. tak ajak pun..hehe :P
madammondoq madammondoq 19 January, 2012
best sesangat yek?? mana tak best kalau u dah gelek time tu kan.. ahakss...wait my entry come out soon yek.. :)

btw.. nice meet u.. :)
Zarul Umbrella Zarul Umbrella 19 January, 2012
bro nnt aku post gambar kat FB aku ..ko sedut dr sana ler
Unknown Unknown 19 January, 2012
@Phat

hahaha..ye..yang karok2 kat fb..hehehe
Unknown Unknown 19 January, 2012
@cik Kartun

hahahahaha..mungkin jgak..hakhakhakhak
Unknown Unknown 19 January, 2012
@El-Janna

hehehe..alhamdulillah...semakin lama semakin best rasa bila berblogging ni..dapat kenal ramai kawan2 blog baru..n..mane tau satu hari nanti,akan ada lagi gathering yang lebih besar yang dapat kita semua hadiri
Unknown Unknown 19 January, 2012
@DianaAzis

hahahahaha..dia pun dok ada kat jb..hehehe..sebenarnya ni pun last minute..abang zarul yang ajak.mula2 saya tak kompem nak pergi ke tak..
Unknown Unknown 19 January, 2012
@madammondoq

hahahaha..best ler..bukan senang nak jumpa blogger2 hebat macam ni..hehehe..amboi,siapa yang mempengaruhi mood dengan lagu goyang inul tu??hahaha..

nice to meet u too madam :)
Unknown Unknown 19 January, 2012
@Zarul

hahahahaha..ok bang..tenkiu2..nanti saya sedut..thanks bang.malam tu memang best.hehehe..suara power macam biasa :)
Afasz Afasz 19 January, 2012
best la dpt karok bersama blogger + artis ...hehe
Unknown Unknown 19 January, 2012
@Cik FaRiZaM

hahaha..alhamdulilllah..rezeki tahun baru namanya ni..hehehe..harap2 next time ada lagi..leh kita join ramai2..
Unknown Unknown 22 January, 2012
hi boni..u ve got talent too..nnt asah lg yeh dlm rancangan yg lain..all the best
Unknown Unknown 22 January, 2012
@the::bored::sha

err..yeke??ehehe.thanks sangat2 tau..semoga doa ini akan menjadi kenyataan..amin...