Cerita Lawak : awek tercirit dalam seluar

Saja aku nak update lagi entri..Aku nak cuba cukupkan sejuta entri menjelang hujung tahun ni.Hahahahahaha.Kali ni punya entri aku nak publish akan keadaan seorang awek yang tercirit dalam seluar.Mungkin juga sebab tak tertahan lalu terlepas dalam seluar.Aku pernah juga alami perkara yang sama macam ni.Masa tu aku sekolah rendah.Ada lawatan sambil terbelajar kat melaka.Punya lah sakit perut aku dalam bas,last-last terlepas juga aku masa tu.Nak buat macam mana,bukan pinta aku.'Dia' yang meronta-ronta nak keluar.Berhenti je kat tempat makan,aku terus pecut ke dalam tandas awam.Bukak-bukak,bersepai kat spender.Hahahaha.Lepas basuh,aku terus tinggalkan spender yang malang tu kat dalam tandas.Kepada orang Melaka yang terjumpa spender malang aku suatu ketika dulu,aku nak minta maaf.Bukan niat nak menyusah mahupun menggelikan,tapi ia terjadi tanpa kerelaan hati..Hahaha.Terpecah rahsia selama ni.Hahahaha.

Jadi,moh kita layanz gambar ni...

Erkk..nak kutuk,tapi diri sendiri pernah mengalami situasi ni.Hahaha.Sabar je lah

*Macam biasa.Kalau korang suka dengan entri aku ni,tekanlah button share/like dan twitter tu ye.SHARING IS CARING.I love U too.Janganlah malu-malu hamster.Heh heh.

p/s : Harapnya selepas rahsia terbongkar,janganlah ada yang menjauhkan diri daripada aku.Tu kisah dulu.Kisah masa-masa comot.Sekarang tak dah.Sekarang dah kacak dah.Otak dah mampu mengawal pengaliran keluar masuk 'objek' tersebut.Hahahahaha.


{ 11 comments.. read them below or add one }

fae jamal fae jamal 17 January, 2012
kantoi! pecah rahsia..ehhe;P
Unknown Unknown 17 January, 2012
@fae jamal

diam2 tau..jangan gtau orang lain..hahaha
AnonymousAnonymous 17 January, 2012
sy xrs dia cirit..mayb ABC kot..hahaha :))
Unknown Unknown 17 January, 2012
Hadoi la.. dia pun pernah rupanya.. siapa la yg jumpa kan.. Saya rasa dia bukan cirit kot awak.. saya setuju dgn Anonymous.. mungkin ABC ni..
Unknown Unknown 18 January, 2012
@DianaAzis

hahahaha..tak tau lah sapa yang malang jumpa menatang tu...badi melekat terus agaknya.ahahahaha..ni sorang lagi.Ape tu ABC?
kak tie kak tie 18 January, 2012
agaknya bukan tercirit ni..mcm datang bulan je...maybe dia tak terperasan..salau gak kaum hawa tak perasan bila datang bulan...:)
Unknown Unknown 18 January, 2012
@Cik Tie@Akak

mungkin la sebab tu la..kalau dia tercirit,dah tentu dia perasan..betul jgak tuh
ch000tz ch000tz 29 March, 2012
period ke cerit tu hahahaha