Blogger Yang Buat Aku Rasa Tak Tenteram

     Selama ni, aku sebenarnya memendam sebuah rasa yang agak pelik. Puas difikir-fikir, adakah aku mengidam? Tapi tak mungkin pula, sebab apa kejadahnya aku mengandung? Aku bukannya ada melakukan hubungan intim tak tentu pasal apatah lagi hubungan sejenis.

     
     Aku tak pasti sebenarnya. Yang aku tau aku amat gelisah dan tak tenteram  bila aku terjenguk satu blogger ni. Entah macam mana, sejak aku tersesat ke blog beliau, fikiran aku sering terganggu. Puas aku fikirkan di mana aku pernah melihat wajahnya itu? Tergolek sudah, terlentang pun sudah, namun tetap tak dapat jawapan kepada persoalan itu. Wajah blogger tersebut selalu bermain di dalam fikiran aku. Seolah-olah aku pernah berjumpa dengan beliau. Dan seolah-olah kami sangat rapat dan akrab. Adakah aku pernah bermain kad UNO bersama beliau? Atau adakah kehidupan di zaman lampau? Itu tak mungkin kerana itu sangat mengarut! Pernah juga aku menggunakan khidmat seorang tok mudim untuk mencari penawar kepada perasaan aku tu, namun tetap tiada perubahan. 


Gambar bukan gambar aku, sebab rambut beliau kelihatan sikit. Botak tengah agaknya. sumber gambar --> www.anarm.net


     Hampir setahun berlalu. Dan baru-baru ni aku telah mendapat jawapan kepada persoalan misteri tersebut. Hampeh! Hawau! Hampagas! Rupa-rupanya blogger tersebut adalah jiran sebelah rumah aku. Chit!!  


     Kantoi sudah aku. Rupanya beliau selalu juga terjah blog aku. Hadoi. Patutlah wajah tu macam pernah aku lihat. Rupa-rupanya tu lah wajah yang hari-hari aku jumpa bila keluar rumah untuk panaskan hati, eh, panaskan enjin motor.


     Korang nak kenal tak? Jom beramai-ramai kita bersatu-padu dan menerjah blog beliau. Klik --> JIRAN AKU RUPANYA  <--

{ 62 comments.. read them below or add one }

nasir hamzah nasir hamzah 05 July, 2012
Lah Boni, Jiran sebelah rumah pun tak dapat nak cam..eheheh.. Ok jap gi aku kasi terjah blog beliau..eheheh
anys nadhilah anys nadhilah 05 July, 2012
HAHAHA .. ni mesti tak mesra jiran ni .. hmpir setahun baru perasan . .hehe ..

sya disable la wak .. mamaw sedih mehh .. hee ^)^
NAL NAL 05 July, 2012
hahaha..Jiran sebelah pun kau lupe Boni..terjah jugak..
Miss Purple Miss Purple 05 July, 2012
hihi..boleh pulak camtu, apa perasaan bila jiran kita dah lama stalk blog kita hmm? haha
dhiashahida dhiashahida 05 July, 2012
mesti terharu kan..kih3...tiap kali ingat mesti rasa sayu..;))
Unknown Unknown 05 July, 2012
sebenarnya aku duduk belakang umah ko :P
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 05 July, 2012
hahahha.....nasib jiran sebelah...klu dibuatnya blogger tu sedara ko,sepupu ko,ke kwn2 sama2 escape kelas...xke sayu mcm tu..wakakak :D
Nurrul Hazieqah Nurrul Hazieqah 05 July, 2012
Parah ! Jiran rumah sebelah pong tak kenal..
tahukah anda banyak kebaikan hidup dlm berjiran.. jadi bermesra lah dgn jran sbelah2.. :)

*setahun , jangka masa yg lama juga tuh :^^
Siti_btp Siti_btp 05 July, 2012
Ingatkan jumpa blog bekas makwe tadi..
Unknown Unknown 05 July, 2012
tu dia...jiran sebelah rumah pon kau blh lpa..adei...padahal dok melalak sekali dlu..(caih mcm aku plak yg tahu)
~Cik Sweety~ ~Cik Sweety~ 05 July, 2012
tu la menyombong tak betempat..jiran sebelah punya cun pn xambik pot..kn dh tkantoi..hahaha
Unknown Unknown 05 July, 2012
hahaha , jiran pon tak kenal ek ..
Yana Halim Yana Halim 05 July, 2012
cane x kenal jiran sendiri nih?
Myra Jay Myra Jay 05 July, 2012
Hheeee, owhhh jiran rupanya..
Ingatkan kekasih lama muncul kini :D
Afasz Afasz 05 July, 2012
eh boni dah tukar domain la.... kacak nye boni...

eh jiran boni kacak tak :p
Unknown Unknown 05 July, 2012
haw..haw..haw...terasa malu je kan...pasni buat2 senyum kambing bila nampak k...
Hidayah Hidayah 05 July, 2012
hurmmm..
boni..naper kali nih entry tak kelakar dah..

dan...nti sat akak pi jadik follower dia yek...

:D
Unknown Unknown 05 July, 2012
jiran abg boni tu kcak x?.. hehe
Korn Ahmad Korn Ahmad 05 July, 2012
aku silap jampi hari tu, sebab tu ko tak ketemu jawapan nye.. mueehhee

aku rase blogger tu letak cctb la dalam bilik ko.. cer ko try check bilik ko..
miss Fyqa miss Fyqa 05 July, 2012
alaa..awat jiran sendiri x perasan?. Hish3.. :D
Unknown Unknown 05 July, 2012
urmmm..jiran rupanya..mak senah..hehe ..hahahaa
LidiaSuraya LidiaSuraya 05 July, 2012
adoiii jiran rupanya. sebelah pintu ke apa? ewahh melampau x kenal nie...
are_lin@yu are_lin@yu 05 July, 2012
terjawab sudah persoalankan..hehe..lain kli jnguk tgk org sblh umah..haha
Arina Shamsul Arina Shamsul 05 July, 2012
hahahaha..caits!..

jiran je rupanya..lain kali hantar2 kuih ketayap ke kuih cucur badak ke dengan jiran tu...leh kenal2...jhahaha.
Unknown Unknown 05 July, 2012
Hahahaha punyalah Angau boni ni.. sampai jiran sebelah pun dah tak kenal.. hehehe
Cendol Cendol 05 July, 2012
haha hmpir sethn baru perasan itu jiran kamu..hahaha ayoyoo..nanti raye pergi la jln rumah dy..baru ingt2 sikit muke
Admin Admin 05 July, 2012
dekat2 nak puasa ni saling2lah tukar juadah ;D
Mr.She Mr.She 05 July, 2012
dasat oh jiran sbelah rumah pun x ingt. kahkah
iAmCekbolat iAmCekbolat 05 July, 2012
hahaha.. fadan mukeee
fairus fairus 05 July, 2012
HAHAHA.. KANTOI DENGAN JIRAN SENDIRI... :)
Diari Si Froggie Diari Si Froggie 05 July, 2012
La jiran sebelah ke? hahaha.. abeh le jangan update yang bukan2 anda selalu diperhatikan :P terjah ke sana juga.
Mr.PiNGu Mr.PiNGu 05 July, 2012
seram aku baca artikel ko nih.. hehehe..... nasib ko xpregnen hehe
alin alin 05 July, 2012
laa yer ke jiran?? muehehe
budak felda budak felda 05 July, 2012
hahahaha boleh geng blogger nie...hehehe..:)
Unknown Unknown 05 July, 2012
apakah jiran?...hoho
Aku pengembara Aku pengembara 05 July, 2012
Hahaha.. terbaek dari ladang bro..
hazman aka species1980 hazman aka species1980 05 July, 2012
Perghhh.... jiran jadi peminat setia blog nie siot !!!!
Unknown Unknown 05 July, 2012
dah jadi kacak lalu xingat jiran? hehehe
Unknown Unknown 05 July, 2012
dah jadi kacak lalu xingat jiran? hehehe
Noor Maizan Noor Maizan 05 July, 2012
muahaha,untunglaa jiran pun blogger.kihkih,leh lepak dpn umah minum teh petang2 smbang pasal blog yerr...
حاني رملي حاني رملي 05 July, 2012
untungla ada jiran blogger..haha
Unknown Unknown 05 July, 2012
hahah..jiran rupenye..hahaha..boni kacak sangat kott sampaikan tak dapat nak cam jiran sebelah rumah tue..hehee
Unknown Unknown 05 July, 2012
wewittt ada peminat ye dalam diam? hehehehe
Unknown Unknown 05 July, 2012
bro sian jiran tu haaa..
Akmal Hadi Akmal Hadi 05 July, 2012
Kahkah..nasib baik jiran aku takde blog..kalau tak aku pun tonggeng gak..
Rean Rean 05 July, 2012
hahaha jiran sebelah rumah pun sampai pening nak fikir? hahaha..
lynmunir lynmunir 05 July, 2012
Nak kena santau si Boni ni kan. Habis pemanis akak pakai dia kata tak kenal? Kensell buat menantu !
Aimacomel Aimacomel 05 July, 2012
laaa, awatnye jiran sebelah tak cam ni?? hehehe.. samala kite pun, bukan kenal sgt dgn jiran2 sebelah pasai nye tak kuar rumah pun ;)
Muhamad Azam Muhamad Azam 05 July, 2012
terkentut2 baca entry nigH!! haha mana video~!~
Unknown Unknown 05 July, 2012
Ceit ayat nk gebang je kan
anamizu anamizu 05 July, 2012
hahaha Boni.. Boni ~ =P





Luv,
cik ana
Geng Borak Geng Borak 05 July, 2012
eh eh.. bukan jiran ko dah pindah ke?
PCL PCL 05 July, 2012
ok jap lg aku p terjah jiran hang...
akubiomed akubiomed 05 July, 2012
Ada tak entri yang bro kutuk kaw-kaw jiran sebelah? :-)
Mek Onie Mek Onie 05 July, 2012
haiyakkkkkk,kalau onie segannya :'(
Mat Som Sadona Mat Som Sadona 06 July, 2012
Untunglah ada jiran yg sehaluan seiring dan sejalan, hati2, jgn pakai tuala je bila keluar sidai baju, kang jadi entri terhangatnya!
si kiut lavender si kiut lavender 06 July, 2012
tudia..

jarang tegur dgn mesra sampai muka jiran sebelah pun xdapat nak cam....ngeh2
putryteya putryteya 06 July, 2012
hahhaha , kelakar betul bino nii .. :D
Dkna Abza Dkna Abza 07 July, 2012
yang depan rumah n belaknag rumah macam mana lak? hihihiii
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 08 July, 2012
kemain lagi nak mengingatkan wajah sape tu ye.. hahaha
fae jamal fae jamal 13 July, 2012
alamak! kantoi suda..haha