Smallish Biggish Mini Giveaway

     Baiklah. Ini satu lagi giveaway yang aku sertai. Bila tengok hadiah-hadiah dia, macam tak berapa nak senonoh untuk seorang lelaki. Tapi , disebabkan mindset aku telah diset untuk menggatal, apatah lagi secara tiba-tiba hati aku terniat jahat untuk mengorat owner blog ni, jadi dengan rela hati aku sertai juga giveaway ni.

    
"Saya suka baca blog Smallish Biggish kerana banyak gambar model contact lense. Ia sedikit sebanyak membuatkan saya teruja untuk memakai contact lense berwarna biru kerana ia sesuai dengan wajah saya yang seakan-akan wajah orang Eropah ini.",ujar Boni Kacak.

     Jadi, kepada anda semua yang ingin mencuba giveaway ini, apatah lagi kepada lelaki-lelaki berhidung belang seperti aku, bolehlah terjah --> Smallish Biggish Mini Giveaway

     Tapi aku macam terlupa nak tengok tarikh tutup dia. Boleh korang tolong tengok-tengokkan untuk aku tak?

    

{ 18 comments.. read them below or add one }

Aimacomel Aimacomel 16 July, 2012
wajah ala-ala orang Eropah? berhidung belang? berlense biru? owh.. tau dah, kita kunci lirik tu ;)
huhu..
fairus fairus 16 July, 2012
SEMOGA BERJAYA BRO..
Diari Si Froggie Diari Si Froggie 16 July, 2012
wajah seakan2 org eropah?? sekali lagi ulangan wajah seakan2 org eropah? ok cukup..baiklah semoga berjaya.. :P
nasir hamzah nasir hamzah 16 July, 2012
Ohh kalau gitu Bro Boni ni kacukan eropah lah..eheheee..

semoga berjaya Boni...
mrs.noraida mrs.noraida 16 July, 2012
Tarikh tutup 13ogos2012...
tirahzairi tirahzairi 16 July, 2012
gudlak uncle boni....hehehe
tirahzairi tirahzairi 16 July, 2012
gudlak uncle boni....hehehe
TerbakorTerbakor 16 July, 2012
Salam Boni Kacak.. gudluck dlm giveaway ni..hehe slalu jenguk blog kami.. tq ya..keep in touch! xD

tarikh tutup 13 August 2012 rasanya tu..
Terbakor Terbakor 16 July, 2012
Salam Boni Kacak.. gudluck dlm giveaway ni..hehe slalu jenguk blog kami.. tq ya..keep in touch! xD

tarikh tutup 13 August 2012 rasanya tu..
mujagirl92 mujagirl92 16 July, 2012
boni kacak yang pembajet kacak,, hahaha,,, tapi hensem tu ade la kot sikit,, kih3,,, moga berjaya dapat contact lens k :P
NAL NAL 16 July, 2012
sape cakap muka boni ala2 org Eropah? bukan muka boni cute2 mcm korean ka? haha

btw good luck.
Niesa Niesa 16 July, 2012
haha...gudluck ye untuk dua2..hihi.. (^_^)
Korn Ahmad Korn Ahmad 16 July, 2012
satu pencapaian baru boni dalam blog apabila menjoinkan diri dalam gipaway.. hahaha.... goodluck abg boni
Myra Jay Myra Jay 16 July, 2012
Good luck ye, moga berjaya mengorat..heheee ;)
Cendol Cendol 16 July, 2012
hahaha hidung belang!
puanbee puanbee 17 July, 2012
siap ngaku lagi nak menggatal ye .. moga berjaya ngorat ..opss bukan , berjaya dapat contact lense biru tu