Contest MEGA2012 Hazwan Hairy

 Contest MEGA2012 Hazwan Hairy
 Contest MEGA2012 Hazwan Hairy

 Contest MEGA2012 Hazwan Hairy
 Contest MEGA2012 Hazwan Hairy

     Baiklah. Disebabkan hari ni aku memang dah terniat nak sertai Contest Mega2012 Hazwan Hairy(sebenarnya akulah insan kacak yang paling malas nak join contest dan juga segmen, tapi bila difikirkan semula, apa salahnya sekali sekala kan?) 

    Untuk contest pertama yang aku sertai pada hari ni, aku kan menyertai contest yang telah di anjurkan oleh mamat yang mempunyai kehidupan berliku-liku. Tulah. Lain kali ikut highway. Lurus je. Ni tak pasal-pasal berliku-liku. Mamat yang aku maksudkan ialah Encik Soberon Tukiman!! Baiklah. Aku tipu korang hidup-hidup. Mamat yang aku maksudkan ialah saudara Hazwan Hairy kita. Jadi, marilah segera aku terangkan tentang header aku tu.


HEADER BONI KACAK

Tema aku mudah sahaja. Hitam dan putih. 
  
H - Hantu
I  - Itu   
T - Terperanjat
A - Akibat
M - Mandul

P - Pontianak
U - Usaha
T - Tenangkan
I -  Itu
H - Hantu

     Baiklah. Itu sahaja. Sekian terima kasih. Kepada yang agak-agak berminat nak sertai sekali contest ni, boleh lah klik --> Contest MEGA2012 Hazwan Hairy

     Aku sarankan korang masuk contest ni dan create header paling huduh, buruk, keji, memalukan, dan berbau hapak. Ini untuk menjamin kemenangan aku sebenarnya. Hahahahaha.


P/S :- Agak sedih dengan berita rumah blogger Denaihati.com dipecah masuk. Alhamdulillah tiada satu pun ahli keluarga beliau yang dicederakan. Apa-apapun, saya harap agar bro Ilham akan sabar menghadapi ujian dariNya itu. Kepada kawan-kawan yang lain, kes pecah rumah, rompak, samun dan ragut semakin berleluasa sekarang ni. Jadi, sentiasa berwaspada di dalam kehidupan seharian anda. Berita lanjut tentang kes pecah rumah melibatkan rumah blogger DENAIHATI.COM boleh baca di sini --> DENAIHATI

{ 30 comments.. read them below or add one }

Aimacomel Aimacomel 15 July, 2012
gud & semoga ada luck utk menang eh..
hazwan hairy hazwan hairy 15 July, 2012
fulamak! terejut gila aku blogger femes join ni..all the best weh! terharu sgt2....aku upload ni then blh mula kempen..haha :p
Unknown Unknown 15 July, 2012
Good luck Boni... :-)
cci cci 15 July, 2012
hahahha... suke ayat itu.. hantu itu terperanjat akibat mandul... hantu leh mandul ek... :P postianak usaha tenangkan itu hantu... pontianak bkn hantu ker.... ehehee.. gurau jer... jgn maraaa ek.. ^_^ good luck... :P
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 15 July, 2012
wei....kenapa ko masuk gak...tak boleh jadi.konfirm ko menang...xsuka...i hate u dua saat :P
Ayu Ayu 15 July, 2012
Gud Luck, Boni!Dpt hadiah, bagi sket kat Yayan erk?hakakhak...:P
Tu la ka?skrg nieh byk btl kes pecah masuk umah...eiii, takut!
Unknown Unknown 15 July, 2012
harap2 menang, boleh belanja roti canai:-)

ayat last tu baru terlihat keseriusan seorang Boni....
Arina Shamsul Arina Shamsul 15 July, 2012
eh?pandai rupanya si kacak ni join kontes..hahahaha..

good luck boni..doakan kamu bertuah :)...
maszull maszull 15 July, 2012
assalamualaikum Boni...selamat bersegmen yer n selamat berjaya...:)
zaxx zaxx 15 July, 2012
gudluck abe boni...chayok ,hhhuuhu
putryteya putryteya 15 July, 2012
hahahha.. kehidupan berliku2 . ! smart la header hang :)

btw , semuga berjaya . hew hew hew ...
Malaysian Boy Malaysian Boy 15 July, 2012
mcm nak masuk tapi.emm, tema best bro.
Geng Borak Geng Borak 15 July, 2012
all the best.. boni kacak yang lagi kacak!!!
Yuliana Wahit Yuliana Wahit 15 July, 2012
gud luck!! malam tadi pon bilik yuyu kena pecah masuk pencuri jugak!! nak tau.. singgah sini.. http://www.sayeshukepink.com/
Unknown Unknown 15 July, 2012
kalau dah blogger kacak join contest..for sure la menangkan..so,gudlak!xD
Noor Atikah Ramli Noor Atikah Ramli 15 July, 2012
good luck ! kalah dh ika...hukhuk
Unknown Unknown 15 July, 2012
sy ada bca psal denaihati, semoga dia db family tbah hdapinya..

gudluck abg boni, mmng ni lh header paling mncarut dn mngarut yang dicari2 oleh hazwan hairy yg hnsemm dan comel itu..
Myvitrd Myvitrd 15 July, 2012
Contest wat header ke bro... Good luck ye bro
Aien Not Alien Aien Not Alien 15 July, 2012
sebalik HITAM PUTIH itu lawak..hahaha. good luck boni kacak :D
Shida Radzuan Shida Radzuan 15 July, 2012
uihh pecahh masukk..huhuhu seram dgr..!
Denaihati Denaihati 15 July, 2012
terima kasih keperihatinan bro. good luck untuk contest ni.
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 15 July, 2012
saya tak nak join supaya awak boleh menang :)
Korn Ahmad Korn Ahmad 16 July, 2012
ko dah join..? aku 50-50 lagi nak join ke tak...