Welcome Back My Designer

Pada hari ni aku nak wish welcome back untuk seorang blogger yang pada mata aku memiliki status gadis comel. Entah kenapa aku suka betul tengok gadis-gadis comel ni. Mungkin inilah dinamakan citarasa agaknya. Tapi elok juga, daripada tiba-tiba aku memiliki citarasa kepada lelaki-lelaki comel. Erkk. Apakah!!

Serba sedikit tentang blogger comel ni. Beliau merupakan seorang blogger yang sangat-sangat berjasa kepada aku kerana beliau telah mereka bentuk keseluruhan blog aku. Daripada header, template, hinggalah shoutbot. Senang cerita 80% design blog aku ni sebenarnya daripada beliau. Aku ni pandai menaip tapi hakikatnya aku adalah seorang yang buta IT. Apa lagi nak guna kaedah-kaedah photoshop ni. 

Setelah lama beliau menyepi, akhirnya beliau telah timbul juga. Akhirnya, si comel aku telah kembali. Muahahahaha. Jadi, jom terjah blog designer aku ni ramai-ramai.

klik --> Mia Meymi

P/S : Terkesima aku berita tentang lintah masuk jubur seorang kanak-kanak. Pergh! Nasib baik budak tu tersedar yang lintah tu masuk, kalau tak sedar?? Pasti dah beranak pinak lintah tu dalam perut dia. (Kenapa macam tak ada kena mengena je p/s ni dengan entry ni ye? )

{ 32 comments.. read them below or add one }

SuparMan SuaRez SuparMan SuaRez 14 May, 2012
Hahaha..Bro,Update la pasal cerita Lintah tue plak..hahaha
Korn Ahmad Korn Ahmad 14 May, 2012
Argh... ingtkan baru nak jadik komen 1st.... kim salam kat dak ni... hihihi...*senyum2 malu sambil nguap...

*sila buang shoutbox yg xder function tu ye abe enseng...
Cik Pena Cik Pena 14 May, 2012
heheheh...nak gi terjah jap :P
Zarul Umbrella Zarul Umbrella 14 May, 2012
wah patutlah blog ko dah makin comel bro..nnt suruh design blog aku nnt boleh ker? jap nak terjah blog dia
Yana Yassin Yana Yassin 14 May, 2012
Biasa lah tue, sifat lelaki mmg suka yg ce comel jerk.
Unknown Unknown 14 May, 2012
Wah..kemain awak yea..anyway nampak blog awak makin maju..huhu.. :D
Sarah Mnasir Sarah Mnasir 14 May, 2012
comel designer dia.. blog beliau pun cun :)
LaLa mhdnor LaLa mhdnor 14 May, 2012
shoutbox xleh guna dah, tukar cepat :P
Ayu Ayu 14 May, 2012
amboii...Boni...suke yg comel2 yer...dah tu yang anggun2 tu, camner??takkan ko sampai hati taknak suke..?.ekekeke
The Fakhirin The Fakhirin 14 May, 2012
comel comel..hhahaha...anak ker tu?..or anak sedara?
Unknown Unknown 14 May, 2012
wah boleh lah suh dia designkan blog nurul... :-)
mz mz 14 May, 2012
haa, ni ke gadis yg ko cakap tu..
Mawardi yunus Mawardi yunus 14 May, 2012
untungla ada designer yang comel kan :)
Fatindn_ Fatindn_ 15 May, 2012
alolo , comel je designer nye haa ..
Maya Diana Maya Diana 15 May, 2012
comel...comel...mcm nora danish pun ada...hehehhe...

TAPI...pasal lintah tu...euwwww....teringat cerita hantu sakinah...huhuhu(drama lama tu...)
nasir hamzah nasir hamzah 15 May, 2012
untung lah ada yg nak tolong, teringin gak nak guna template lain. nantilah belajo dulu.huhu.
MAY MAY 15 May, 2012
x de idea kot..tu pasal la takde kene mengenna p/s th..hihi
Myra Jay Myra Jay 15 May, 2012
Memang comel, nampak kecik molek ha :)


p/s: Mujur jugak dia takdak pape kan, macam2 hal..
mujagirl92 mujagirl92 15 May, 2012
mmg cntik r,,, perhhh,,,
Lea Isnawi Lea Isnawi 15 May, 2012
betul2.ada terbace gak kat blog penmerah

gila ah
dh la makin panjang

gulp
Unknown Unknown 15 May, 2012
dasat..muka comel bole buat design macho tuk boni cam gini...cam x caye je..hehe
NAL NAL 15 May, 2012
memang secocok la dengan kau Boni..btw asal tak tukar lagi shoutbox tu?haha
mie mie 15 May, 2012
terjah jangan x terjah...
ehehehee
Beckhrooy Beckhrooy 15 May, 2012
nak terjah blog dia la
Noor Fatin Noor Fatin 15 May, 2012
bila kita org comel2 ni, kita akan terasa comel jugak. kan kan. ha3

tau xpee. xdpt bygkan. besar pulak tu lintah =,=
iAmCekbolat iAmCekbolat 15 May, 2012
bolat tak comel ? okay fine..

fine XD
PCL PCL 15 May, 2012
jap lg aku tejah sana...tq.
Denaihati Denaihati 15 May, 2012
header bro memang simple n cantik molek. insyaAllah boleh terjah nanti.
حاني رملي حاني رملي 30 May, 2012
eh apa yg patot sy komen ni..haha btw, belog awak kemas :))
Cikrosecute Cikrosecute 29 July, 2012
hihihi memang tak ada kena mengena..