Perasmian MX World Dealer

Seperti yang dijanjikan pada entri -->INI<--, aku akan menceritakan serba sedikit tentang kehadiran aku sebagai seorang wakil media untuk satu majlis perasmian Kawasaki MX WORLD Dealer yang terletak di No 373, Batu 2.5, Jalan Ipoh,51100 Kuala Lumpur. Aku pun pelik macam mana aku boleh berada di sana. Celik-celik mata dah ada bawah kanopi dan ditemani beberapa orang blogger. Uiskh. Misteri sungguh.

petugas media


Sejuta penghargaan kepada BRO FRAMESTONE kerana menjemput aku ke majlis ini dan memberi peluang untuk aku merasai sendiri bagaimana menjadi seorang wakil media. Ternyata ia adalah pengalaman baru kepada aku.Hadirnya aku dan blogger-blogger lain sebagai wakil media yang telah dijemput oleh pihak Mr. Chew Boon Keam a.k.a Ah Loo(Founder), telah membuktikan bahawa blog ini adalah saluran terbaik untuk mereka-mereka yang berniaga untuk mempromosikan perniagaan mereka. Kerana setiap berita dan cerita yang disampaikan di wadah blog ini lebih cepat tersebar dan berkembang.

antara tetamu jemputan pada majlis tersebut. Dah macam geng-geng Azroy


Perasmian yang diadakan pada hari Ahad lepas bersamaan 6 May 2012 ternyata adalah satu majlis yang sangat meriah dan menarik. Majlis yang bermula lebih kurang jam 10am dan berakhir lebih kurang pukul 1pm itu diiisi dengan berbagai program menarik untuk dijamu kepada para hadirin yang dijemput. Tidak dilupa juga para hadirin dihidangkan dengan pelbagai hadiah cabutan bertuah yang sangat menarik. 

Setakat ini sahaja perkongsian untuk hari ini. Aku akan menceritakan lagi di episod-episod yang seterusnya. Jadi, teruskan membaca bonijll3.blogspot.com. Pesanan ringkas daripada aku. Kepada peminat-peminat Motorcross, aku sarankan anda semua terjah kedai yang terletak yang tertera di atas. Di dalam kedai tersebut semuanya lengkap dari A hinggalah ke Z. Apa yang anda inginkan, semuanya ada di sana. Cubalah.

antara cenderahati yang dihadiahkan oleh pihak MX WORLD


P/S : sorry kepada semua. Aku sekarang ni agak sibuk sangat. Tak sempat nak membalas kunjungan korang tu. Apa-apa pun, aku cuma nak cakap yang aku sayang readers dan komentar aku ketat-ketat. Diam bukan bermakna sombong, tapi diam bermakna aku sedang berada di dalam mod kacak. Hahahaha.

{ 24 comments.. read them below or add one }

kura kura 09 May, 2012
amboi. dah macam hadiah dah cenderahatinyaaa :0
Yana Yassin Yana Yassin 09 May, 2012
Wah,.. nape kita tak dapat yg color pink tue eh.. :))
MAY MAY 09 May, 2012
wah..mood kacak ek..sama la..sekarang pun tak smpt nk bw mcm dlu2..kene tgk blog feveret je..klu ada masa baru bw..bizi banget.rase nak resign je!
Unknown Unknown 09 May, 2012
wow..best tu hadiah dia
Unknown Unknown 09 May, 2012
amboi..banyak free gift dia.....nnt x bz dah jgn lupa datang 'rumah' eh...hehe
Hidayah Hidayah 09 May, 2012
hahaha..
ok gak kan alasan sebok tak sempat menjelajah adalah bukan kerana mood sombong tapi kerana mood hensem..

dengan rasminya saya nak bgtahu nih
saya nak tiru ayat itu tapi modified sikit yek..!

:)

saya dalam mood jelita..
ceklala ceklala 09 May, 2012
amboii! mood kacak ye..ingat kot sedang dlm mood berhibernasi tadi!hahaha
madammondoq madammondoq 09 May, 2012
wah.. projek 100 bloggers!!! hebat!
PCL PCL 09 May, 2012
kau Boni mmg kacak selalu..xpayah tggu mood bagai !!...baju T kaler pink tu cun lah !!
Unknown Unknown 09 May, 2012
Wah.. Boni dah update.. Nurul x de idea lah.. :(
Unknown Unknown 09 May, 2012
Wah.. Boni dah update.. Nurul x de idea lah.. :(
akubiomed akubiomed 09 May, 2012
Kalau dapat menang cabutan bertuah baju riding Kawasaki yang berharga RM200 pun okay juga. :-)
nasir hamzah nasir hamzah 09 May, 2012
wah macho lah bro bju tu..
Sarah Mnasir Sarah Mnasir 09 May, 2012
cenderahati mcm tu ? wah.. menarikkk
Unknown Unknown 09 May, 2012
cayalah !!!! nak tiket preeee !!! hehehehe
Ezad Skytech Ezad Skytech 09 May, 2012
aq nak sgt tgk ko pakai baju pink tu boni...haha~
Unknown Unknown 09 May, 2012
auwww ! dpt cenderahati...rebaik
mz mz 09 May, 2012
untung la dpt pergi.

aku dpt gak invitation tapi terpaksa last minit cancel.
NAL NAL 10 May, 2012
best la dapat pergi..nak baju tu boleh ? haha
حاني رملي حاني رملي 10 May, 2012
heheh kacak tu tetap ada kan =="

btw, best la noh..tapi ta pham pa2 pon pasal entry ni..hakhak
Arina Shamsul Arina Shamsul 11 May, 2012
perghhh..saya taknak komen banyak..cuma nak komen tang kacak tu je..hahahaha.

kalau ada boni mesti ada kacak kan?kalau takde kacak bukan ayat boni la tu..hahahaha.
Liselle MonCherie Liselle MonCherie 11 May, 2012
Heheheh lagi kacak la bro dgn Kawasaki! Sy minat jgak motor ni tapi pling sy minat Ducati.WooHoo!