Susulan Zed Zaidi Cabar Aaron Aziz Tunjuk Permit Kerja

sumber terbakor.com

Susulan daripada artikel Zed Zaidi cabar Aaron Aziz tunjuk permit kerja, aku pula nak cabar korang-korang yang disebut di bawah ini untuk tunjukkan salinan keputusan UPSR korang!!! Nak tahu juga salinan keputusan tu pakai kertas A4 brand apa!!!


BONUS FOR TODAY

Korang masih ingat lagi gambar mengerikan ni? Yang buat korang muntah darah tak berhenti-henti 3 minggu berturut-turut tu? 



Sebenarnya, aku nak bagitau yang gambar ni telah mendapat tempat ke6 dalam pertandingan tersebutJadi, jutaan terima kasih aku ucapkan kepada semua yang sudi menekan butang LIKE. Kepada semua teman-teman di facebook, dan juga semua teman-teman di blog. Lebih-lebih lagi kepada Geng Blogger Sengal (GBS) dan juga Srikandi Adila yang gigih memancing undi untuk aku. Thanks. Study rajin-rajin ye cik adik. Sejuta penghargaan juga kepada www.eyriqazz.com yang telah menganjurkan pertandingan tersebut.

Untuk keputusan keseluruhan, sila klik --> Pemenang My Pinky Moments


{ 42 comments.. read them below or add one }

nur_za nur_za 17 May, 2012
kamu kata pic mengerikan..nasib baik..xkeluar pic tu..keh2(padahal ingt betul la pic mengerikan)
tahniah2..dapat hadiah apa..share gn nur taw...ehem2..hehe
nasir hamzah nasir hamzah 17 May, 2012
haha, ayu sungguh..hehe
Mat Som Sadona Mat Som Sadona 17 May, 2012
Boleh masuk di peringkat negara2 ASEAN ni......!
Nurrul Hazieqah Nurrul Hazieqah 17 May, 2012
TERKEDU sekejap tgok siapakah yg berbaju merah jambu..
*mcm pernah ku lihat... LARIKKKK ! ! !haha :p

*kputusan upsr ? nanti buktikan.. hahaha.. D
mie mie 17 May, 2012
cutenya...
keputusan UPSR guna kertas senang koyak..
malu nak cakap brand apa..
haahaha
Unknown Unknown 17 May, 2012
masih ingtkah lagi kau kepadaku??hahaha..apa kabar??lama x dengar kkabor??
zool zool 17 May, 2012
ayu sungguh penyanyi tu,..
Hidayah Hidayah 17 May, 2012
err..saya suka aaron aziz.
ada kena mengena tak?
Zarul Umbrella Zarul Umbrella 17 May, 2012
lagu apa la agaknya mamat pink tu tengah nyanyi tu kan...aku tertanya mic jenis apa yg dipakainya tu
The Fakhirin The Fakhirin 17 May, 2012
hadoi mamat nih...xhabis habis la perangai dia...
ceklala ceklala 17 May, 2012
takpe..menang kalah adat bertanding..kite cuba lagi tahun depan!! ehh?hihihi
Maya Diana Maya Diana 17 May, 2012
alamak...tak tau nak ketawa ke nak menangis.....ngeeee

cerita 1: urrmmmm....

cerita 2: soo pinky...heh
Man Man 17 May, 2012
dah hilang da result dorang tu..hehehe
AnonymousAnonymous 17 May, 2012
tak habis lg rupanya perang zed dan aron aziz ye.. dapt no 6 ok la teww kan ^_^
mujagirl92 mujagirl92 17 May, 2012
first time tengok gambar ni,, alamak,, sangat ngeri,, haha
Korn Ahmad Korn Ahmad 17 May, 2012
chot, knapa mesti aku, argh.. result upsr lak tu.. kalo pmr ley thn gak.. takpe, tunggu le entry aku nnti kot aku rajin.. haha.. aku gune keta karbon agaknya...

kalo aku jumpe tapi jalan org pkai baju pink ni, serius aku patah balik walaupon oneway.. hahaha
Unknown Unknown 17 May, 2012
keputusan upsr pakai kertas brand apa2 pun bukan laku pun..hehe..

gambar apekah bawah tu?hehe..npe xdgn seluar sekali pink..pakai make up pink..ty sebijk mcm pink panther..ehe :)
Noor Fatin Noor Fatin 17 May, 2012
nasb baik abang aaron saya cool je. kehkehkeh erkk..

result upsr? err kejap2 tak ingat dah :P

tahniah! ;)
syafiqa syafiqa 17 May, 2012
This comment has been removed by the author.
teha teha 17 May, 2012
wah2 ! pink nyee ! hahaha !
Sarah Mnasir Sarah Mnasir 17 May, 2012
pgsn oo tgk gmbr tu.. hahaha
Myra Jay Myra Jay 17 May, 2012
Heheee, comel sangat pinky moment tu..

So sweet>>> hilang abes kekacakan ;)
Unknown Unknown 17 May, 2012
Macam macam hal sekarang nih..

Tahniah Boni..
NAL NAL 17 May, 2012
NAL tak faham sebab ape Zed Zaidi nak mencari masalah? tak der kerja? atau nak bg tahu yg dia ada jawatan dalam persatuan tu? aduhai, semua ni rezeki Allah buat Aaron Aziz. Sangat subjektif la nak di bahaskan. btw pic kau terbaik la Boni. Kalau dpt jumpa nanti, aku nak kau pakain mcm ni. HAHA
ch000tz ch000tz 17 May, 2012
hahahah pinky moment kaaaa heheeh
AnonymousAnonymous 17 May, 2012
Aww~ gua d'tag. Salinan keputusan UPSR?? hok eleh, gua mana amik UPSR dulu bro. Gua kuar tadika jer trus sambung gi Oksefet Unibesiti. Huhu~
Lalalalalalalala~
xP
AnonymousAnonymous 17 May, 2012
Aww~ gua d'tag. Salinan keputusan UPSR?? hok eleh, gua mana amik UPSR dulu bro. Gua kuar tadika jer trus sambung gi Oksefet Unibesiti. Huhu~
Lalalalalalalala~
xP
Muhamad Azam Muhamad Azam 17 May, 2012
CHEH...

Srikandi Adila tadok... dia kirim salam jer PAHAM hehe
Mr.She Mr.She 17 May, 2012
mak aih. terkojut den nengok gambau tu ha. kahkah. :D
Geng Borak Geng Borak 17 May, 2012
owh... ini gambar boni kah?
Lea Isnawi Lea Isnawi 17 May, 2012
saya ada undi jugak gambar ni!

ok, mekasih2..kehkehkeh

tahniah abam boni
Erra Fazleen Mohamed Adnan Erra Fazleen Mohamed Adnan 17 May, 2012
hahaha lawak2... :D
zed zaidi tak habis2 lagii ke.. org melayu kuad dengki lah
Mawardi yunus Mawardi yunus 17 May, 2012
apa la salah si aaron tu ye... hhhaah btw.. awoch memang meletop gambar tu
- - 17 May, 2012
wah...ado cikarO...ekekkekeke [gurau je]
hazman aka species1980 hazman aka species1980 17 May, 2012
boni ....maner la ko dapat idea amik gambar nie yea... kah2x....
Ezad Skytech Ezad Skytech 18 May, 2012
haha..boleh mimpi ngeri malam ni kang bila tgk gambar ni boni...haha~
fae jamal fae jamal 18 May, 2012
hee! tahniah ye boni even no 6..try lagi ye..;)
deq noor deq noor 19 May, 2012
yayaya... baru baca satu entry pun dh dpt gambaran orangnya camna. hihi... :p
حاني رملي حاني رملي 30 May, 2012
erk! apa la masalah zed zaidi tu..

haha congrat atas gmbar yg tersangatlah pinky itu..bhahaha~
حاني رملي حاني رملي 30 May, 2012
erk! apa la masalah zed zaidi tu..

haha congrat atas gmbar yg tersangatlah pinky itu..bhahaha~
Lowongan Kerja 2014 Lowongan Kerja 2014 28 April, 2014
hahaha...
nice style in pink moment :)


Lowongan Kerja 2014